سینمای ایرانیادداشت

پولاد کیمیایی: گوگوش تهمت زد؛ فرصت برابر بدهید دفاع کنیم!

پولاد کیمیایی با انتشار یک ویدئو در صفحه شخصی‌اش به صحبت‌های گوگوش درباره زندگی پدر و مادرش و ازدواج این خواننده با مسعود کیمیایی واکنش نشان داد.

سینماپلاک؛ پس از انتشار گفت‌وگوی فائقه آتشین، گوگوش، از یک شبکه فارسی‌زبان، این گفت‌وگو که به زوایای مختلفی از زندگی این خواننده به خصوص ماجرای ازدواج‌هایش به خصوص ازدواج با مسعود کیمیایی می‌پرداخت با واکنش‌هایی روبه‌رو شد. پولاد کیمیایی فرزند مسعود کیمیایی و گیتی پاشایی با انتشار پستی در اینستاگرامش از پاسخ به حرف‌های گوگوش در سالگرد درگذشت مادرش و از سر مزار او خبر داد.

پولاد کیمیایی در ویدئویی که عصر امروز منتشر کرد به شبکه تلویزیونی پخش‌کننده گفت‌وگوی گوگوش یک ماه فرصت داد تا به او فرصت گفت‌وگو بدهد تا در مقابل آنچه از نظرش تهمت‌های گوگوش به او و خانواده‌اش در این مصاحبه بیان شد پاسخ بدهد.

او با بغض از روزی گفت که مادرش به خاک سپرده شد و حالا در سالروز درگذشتش می‌خواهد از حق مادرش دفاع کند که در قید حیات نبوده وقتی درباره‌اش حرف زده شده و ادامه داد: اگر پدرم هم گناهکار است باید پاسخ‌گو باشد. اینطور نمی‌شود از حقایق عبور کرد که یک سری سوالات هماهنگ‌شده پرسیده شود و پاسخ بدهید. اینکه یک زن چگونه درد کشید را من دیدم و می‌دانم.

 

بیشتر بخوانید:

واکنش مسعود کیمیایی به گفت‌وگوی گوگوش

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا