سینمای ایران

واکنش مسعود کیمیایی به گفت‌وگوی شب گذشته گوگوش

مسعود کیمیایی در واکنش به گفت‌وگوی گوگوش و روایت او از زندگی‌ مشترکشان از این گفت که بلد نیست جواب بی‌معرفتی‌ها را بدهد.

سینماپلاک؛ شب گذشته فائقه آتشین، گوگوش، در گفت‌وگویی بی‌سابقه با شبکه فارسی‌زبان من و تو به ماجرای ازدواجش با مسعود کیمیایی گفت. او که در این گفت‌وگوی بی‌سابقه رودرروی هما سرشار نشسته بود روایت‌های تازه‌ای از زندگی مشترکش با مسعود کیمیایی و ارتباطش با او پیش از درگذشت گیتی پاشایی و مثلت بحث‌برانگیز گوگوش، گیتی پاشایی و مسعود کیمیایی گفت.

روایتی که با واکنش مسعود کیمیایی کارگردان باسابقه سینمای ایران روبه‌رو شد. حسین لامعی منتقد و مستندساز در صفحه شخصی‌اش درباره واکنش کیمیایی اینطور نوشت: با مسعود خان کیمیایی حرف زدم؛ مفصل. پاهایشان را عمل کرده‌اند و نمی‌توانند راحت راه بروند. مصاحبه دیشب گوگوش را هم دیده بود و همین غمگین‌ترش می‌کرد. حرف‌هایی زد که قابل گفتن نیست فقط تهش گفت: «عزیزم من وقاحت بلد نیستم، بلد نیستم آدم‌ها را به لجن بکشم. بلد نیستم جواب این همه بی‌معرفتی را بدهم. وگرنه این حال و روزم نبود.»

واکنش مسعود کیمیایی به گفتگوی گوگوش

مسعود کیمیایی، کارگردان مشهور سینما بعد از فوت همسرش در سال ۱۳۷۶ با گوگوش ازدواج کرد. این زوج در سال ۱۳۸۲ از یکدیگر جدا شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا