ناکامی خیزش، غرش، آتش در جذب مخاطب

خیزش، غرش، آتش در طول سه روز از آغاز اکران تنها 57میلیون تومان فروش داشته است.
سینماپلاک؛ خیزش، غرش، آتش عنوان فیلمی است که در کشور سازندهاش چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینما است اما مورد توجه مخاطب ایرانی قرار نگرفته است.
این فیلم که خیزش، غرش، شورش عنوان اصلی آن است، همزمان با هند در اروپا و امریکا هم اکران شده در سایت آی ام دی بی امتیاز 8 را از آن خود کرده است.
خرید حق رایت و اکران این فیلم با مجوز سازمان سینمایی در سینماهاو در راستای تلاش برای آشتی مخاطب ایرانی با سینما صورت گرفت. اتفاقی که به نظر میرسد رخ نداده است.
خیزش، غرش، آتش اما با توجه به آمار سایت سمفا، سامانه مدیریت فروش و اکران سینمای ایران، در سه روز نخست تنها 57.6میلیون تومان فروش داشته و 1387نفر برای تماشای آن به سینما رفتهاند. این فیلم در 34 سالن و 69 سانس در سینماها به نمایش درآمده است.