انتخاب سردبیرسینمای ایران

بهار قاسمی: حضور شهاب حسینی شبیه معجزه بود

بهار قاسمی بازیگر جوان «طلاخون» حضور در کنار شهاب حسینی و همکاری با او را شبیه معجزه توصیف کرد.

سینماپلاک؛ بهار قاسمی بازیگری که این روزها «طلاخون» را به عنوان اولین تجربه سینمایی روی پرده سینماها دارد، در بخشی از گفت‌وگوی خود با ایسنا درباره تجربه هم‌بازی شدن با شهاب حسینی گفته است: به هرحال هرکس دوست دارد در بازیگری با افراد حرفه‌ای هم‌بازی شود. جدا از من مصاحبه‌های زیادی هم خواندم که بازیگران پرشماری گفته بودند که دوست دارند با شهاب حسینی همبازی شوند. همانطور که گفتم هم‌بازی شدن با خیلی از بازیگران را دوست داشتم ولی حضور شهاب حسینی بیشتر شبیه به یک معجزه بود. او افتخار هنر ایران است  و از لحاظ هنری، اخلاقی و شخصیتی همتا ندارد.

قاسمی در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره بی‌مهری‌هایی که نسبت به شهاب حسینی می‌شود گفت: معتقدم که شهاب حسینی به خاطر دلسوزی و محبت بیش از اندازه‌اش مورد بی‌مهری قرار گرفته است. شاید اگر مثل خیلی‌ها سکوت می‌کرد تا این اندازه مورد قضاوت قرار نمی‌گرفت.

وی درباره بازی روبه‌روی این بازیگر هم گفت: بازی کردن مقابل ایشان خیلی سخت و پر از استرس بود. چرا که ما بیشتر سکانس‌هایمان دونفره بود. این را با وجود ۵۰ شاهد می‌گویم که از زمان حضور آقای حسینی سر فیلم‌برداری تمامی سکانس‌ها از ابتدا تا آخر کار نهایتا با دو برداشت انجام میشد. ایشان خیلی برایم وقت گذاشتند و کلی انرژی و انگیزه به من ‌دادند.

فیلم سینمایی «طلاخون» به کارگردانی ابراهیم شیبانی و با بازی شهاب حسینی، حسام منظور، بهار قاسمی و ترنم کرمانیان از هفته گذشته روی پرده سینماهای کشور رفته است. این فیلم برداشتی از زندگی مهین قدیری قاتل زنجیره‌ای ایرانی است.

 

گزارش تصویری اکران خصوصی طلاخون با حضور بازیگرانش را در لینک زیر ببینید:

رضا عطاران، حسام منظور، رضا یزدانی و بهار قاسمی در اکران خصوصی طلاخون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا