سینمای ایران

موافقت با ساخت «برادران لیلا» با این شروط عجیب!

صورت‌جلسه پروانه ساخت «برادران لیلا» منتشر شد.

سینماپلاک؛ روح‌الله سهرابی مدیر کل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی با انتشار صورت‌جلسه پروانه ساخت فیلم «برادران لیلا» که در دولت قبل برگزار شده، به صحبت‌های سعید روستایی واکنش نشان داد.

صورتجلسه پروانه ساخت برادران لیلا منتشر شد

سعید روستایی کارگردان جوان فیلم پربحث‌ترین فیلم این روزها «برادران لیلا» چندی پیش در واکنش به صحبت‌های مسوولان سازمان سینمایی درباره انتشار بدون مجوز این فیلم در فضای مجازی در صفحه شخصی‌اش نوشته بود: «ارشاد دست پیش می‌گیرد، پس نیفتد! ما مدت‌هاست حرف‌های زیادی داریم و به درخواست ارشاد سکوت کرده‌ایم و خداروشکر شما شاهد عملکرد و نتیجه عملکردشان هستید. از دست ماهم کارهای زیادی برمی‌آید، که تا کنون بازهم به درخواست ارشاد کاری نکرده‌ایم، اینگونه پیش برود، هم می‌گوییم و هم انجام می‌دهیم. هرچند عاقبت درگیری با ارشاد (که دائم می‌گوید از دست ما خارج است) درگیری با ارگان‌های زیادی است که البته از صدقه سر همین ارشاد پای ما به تک تک آن‌ها کشیده شده. فقط مانده زندان!»

پس از این پست سهرابی صورت‌جلسه پروانه ساخت این فیلم را منتشر کرد که در آن شروط عجیبی برای ساخت «برادران لیلا» عنوان شده است؛ شروطی که بعضی از آنها پایه‌های اصلی فیلمنامه روستایی را رد کرده‌اند و با تغییر آنها کلیت فیلم تغییر می‌کند.

«– لازم نیست پدر با رو کردن اشتباهات پسر آبروی او را ببرد.

– بیان شرایط نامناسب اجتماعی و اقتصادی بد نیست ولی نباید پدر و مادر را له کرد و نسبت به آنها بی‌احترامی روا داشت.

– بیان مشکلات ولو اینکه مقصر آن پدر و مادر باشند در کنار حفظ حرمت پدر و مادر و ارتباط عاطفی فرزندان و والدین باشد.»

 

دراین‌باره بخوانید:

«برادران لیلا» ترند توئیتر فارسی شد/شکست دوباره سازمان سینمایی!

«برادران لیلا» در تلویزیون‌های خانگی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا