تیتر روز

همه ماجراهای شبکه مخفی زنان/سریالی که از دهان افتاد!

شبکه مخفی زنان باز هم در محاق توقیف ماند.

سینماپلاک، شبکه مخفی زنان عنوان سریالی است که پخش آن از 7 مرداد 1401 آغاز شد. یک کمدی تاریخی به کارگردانی افشین هاشمی که براساس نمایشنامه‌ای از محمد رحمانیان نوشته شده و در طول پخش بارها با مشکلی به نام توقف پخش و توقیف روبه‌رو شد.

این سریال که ماجرای تشکیل کانون بانوان در سال 1310 را به زبانی طنز روایت می‌کند در شلوغی‌های پاییز و زمستان سال 1401 با حاشیه‌هایی روبه‌رو شد. شعار «زن، قدرت، شکوه» که بر تابلویی در یکی از لوکیشن‌های سریال درج شده بود، از نگاه عده‌ای شعار «زن، زندگی، آزادی» را تداعی می‌کرد و همین امر موجب شد تا این سریال سیبل انتقادات شود. از سوی دیگر برداشتن پوشش سر از سوی برخی بازیگران این سریال مثل شقایق دهقان و باران کوثری و لیلی رشیدی و همچنین حاشیه‌های مربوط به فعالیت‌های سیاسی حمید فرخ‌نژاد و احسان کرمی مزید بر علت شد تا نهایتا در پس از پخش قسمت بیستم در دی ماه 1401 این سریال برای مدتی طولانی به محاق توقیف برود.

باران کوثری در شبکه مخفی زنان
باران کوثری در نقش پروین اعتصامی در شبکه مخفی زنان

هفته گذشته روابط عمومی نماوا اما طی خبری اعلام کرد که قسمت بیست‌ویکم این سریال از این پلتفرم پخش خواهد شد. اتفاقی که در صفحات بازیگران و کارگردان این سریال هم بازخورد داشت اما در نهایت رخ نداد.

روابط عمومی نماوا در واکنش به این اتفاق نوشت: «با وجود تلاش نماوا و تیم تولید فعلا امکان پخش قسمت جدید سریال «شبکه مخفی زنان» وجود ندارد. قرار بود قسمت ۲۱ این سریال جمعه این هفته منتشر شود. تیم تولید و نماوا به دنبال پیگیری و برطرف کردن سوءتفاهمات جهت انتشار قسمت‌های جدید سریال هستند. ضمن عذرخواهی از مخاطبانی که منتظر تماشای ادامه قسمت‌های جدید سریال بودند، امیدواریم با رفع مسائل، بتوانیم ادامه این سریال را بزودی منتشر کنیم.»

پس از جلوگیری مجدد از پخش این سریال، افشین هاشمی در صفحه‌اش با انتشار خبر توقیف سریال نوشت: بدون شرح

شبنم مقدمی بازیگر این سریال با انتشار تصویری از خود در پشت صحنه سریال در کنار شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی و افشین هاشمی نوشت: «شبکه مخفی زنان امروز پخش نخواهد شد. پس، منتظرمون نباشید. نمی‌آییم. دلیلش؟ نمی‌دونیم. تا کی؟ نمی‌دونیم. همین‌قدر می‌دانیم که دیگر از دهان افتاده. تمام و وسلام.»

براساس خبرهای منابع نزدیک به ساترا این‌بار توقیف «شبکه مخفی زنان» همیشگی خواهد بود و ادامه این سریال دیگر پخش نخواهد شد.

شبنم مقدمی همراه با مهدی هاشمی، سیامک انصاری، حمید فرخ نژاد، یلدا عباسی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، امیرحسین رستمی و لیلا حاتمی از بازیگران اصلی شبکه مخفی زنان هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا