نمایش خانگی

خائن کشی مسعود کیمیایی سریال شد

فیلم سینمایی «خائن کشی» که پیش از این در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده بود، در قالب یک مینی سریال به شبکه نمایش خانگی آمد.

سینماپلاک، مینی‌سریال «خائن کشی» به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی علی اوجی در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

مینی سریال خائن کشی در شبکه نمایش خانگی

مسعود کیمیایی در آخرین ساخته خود، اتفاقی سیاسی- تاریخی را محوریت اصلی روایتش قرار داده؛ در خط داستانی به عشق و رفاقت می‌پردازد و گذری به ماجرای ملی شدن صنعت نفت و اتفاقات مربوط به دکتر مصدق دارد. داستان فیلم درباره گروهی‌ست که می‌خواهند از بانک ملی سرقت کنند و این پول را برای قرضه ملی دکتر مصدق می‌خواهند.

مهران مدیری، امیر آقایی، پولاد کیمیایی، پانته‌آ بهرام، سارا بهرامی، سام درخشانی، نرگس محمدی، حمیدرضا آذرنگ، فرهاد آئیش، اندیشه فولادوند، رضا یزدانی و الهام حمیدی در «خائن‌کُشی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلمبرداری و تهیه راش‌های آخرین ساخته‌ی مسعود کیمیایی در زمان تولید به نحوی انجام شد که در دو نسخه سینمایی و مینی‌سریال قابل ارائه باشد و حالا در قالب یک مینی‌سریال ۴قسمتی آماده پخش شده است و جمعه سوم شهریور ساعت 9 صبح اولین قسمت این سریال در پلتفرم نماوا عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا