انتخاب سردبیرتلویزیون

تهیه کننده «خندوانه» از خجالت رئیس صداوسیما درآمد/حیف از این همه سرمایه که به دست کارنابلدان سپردید

سیدعلی احمدی تهیه کننده «خندوانه» در یک استوری به رئیس صداوسیما به خاطر حواشی به وجود آمده اخیر بر سر بازگشت چهره ها به تلویزیون تاخت.

سینماپلاک، بازگشت چهره ها به تلویزیون در هفته های گذشته حواشی زیادی برای این رسانه به دنبال داشت. از قهر یک مجری تازه وارد در واکنش به قطعی شدن خبر بازگشت رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار تا واکنش رئیس رسانه ملی و اطمینانی که به هم فکرانش برای بازنگشتن چهره های هنجارشکن داد.

علی احمدی تهیه کننده خندوانه به اظهارات رئیس صداوسیما واکنش نشان داد

علی احمدی تهیه کننده برنامه پرمخاطب «خندوانه» در واکنش به این صحبت های رئیس رسانه ملی نوشت:

«جناب آقای جبلی عزیز، هنجارشکنان واقعی همکاران جدیدالورود شما به رسانه ملی و آقایان جبهه نامحترم پایداری هستند که پایداری عجیبی در تعامل با دیگر دوستداران انقلاب و اسلام و این مرز و بوم دارند. اگر بشود دوستدار خطابشان کرد!

سال‌ها طولانی در برهه‌های حساس و سرنوشت ساز، همین‌هایی که هنجارشکن می‌نامیدشان با مدیران مغضوب و کنار گذاشته توسط شما تعامل کرده و با وجود همه اختلاف نظرها کارهای بزرگی را در مسیر حفظ آرامش و امید و تعالی این ملک و مردم به انجام رسانیده‌اند.

حیف از این همه سرمایه که به دست کارنابلدان سپردید. برای مردم که جواب درخوری نداشته و ندارید. امیدوارم برای روز حساب جواب داشته باشید!»

 

دراین باره بخوانید:

بازگشت محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون قطعی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا