تیتر روزتلویزیون

بازگشت محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون قطعی شد

محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور دو چهره‌ای که در روزهای گذشته بحث بازگشتشان به تلویزیون داغ شده بود، با دو برنامه «سیم آخر» و «پانتولیگ» روی آنتن این رسانه می‌روند.

سینماپلاک، بحث بازگشت دو چهره تلویزیونی و سینمایی محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون در روزهای گذشته حسابی داغ شده بود. در دورانی که مدیران تلویزیون از بی‌نیازی نسبت به چهره‌ها و ساخت چهره‌های جدید و انقلابی شعار می‌دادند، بازگشت دوباره این دو سلبریتی به عرصه اجرا حاشیه‌ساز شد.

محمدرضا گلزار با پانتولیگ به تلویزیون برمی گردد

محمدرضا شهبازی مجری برنامه «سیدخندان» که برخی آن را جایگزینی برای «خندوانه» در دوران مدیریتی جدید تلویزیون می‌دانستند به شدت به این موضوع واکنش نشان داد. او در توئیتی نوشت: «ما این‌ور پاورقی می‌سازیم می‌گیم سلبریتی باید در خدمت رسانه باشه، هماهنگ با سیاست‌های نظام باشه، باید با سلبریتی‌ای که وسط شلوغی‌ها آب به آسیاب دشمن می‌ریزه برخورد بشه، بعد اون‌ور گلزار و رشیدپور دارن گرم می‌کنن برگردن روی آنتن. این‌ور بچه‌ها با بی‌پولی ساختن فحش خوردن، خانواده‌هاشون اذیت شدن و… اون‌ور هم یه سال رفته دوراش رو زده، عشق و حالش رو کرده، به ریش نظام خندیده، توی لایو و… کلفت بار نظام کرده، حالا که به واسطه دور بودن از آنتن یک کم مخاطبش کم شده، قشنگ می‌شینه توی هواپیما از کیش میاد تهران برنامه‌ای چند ده میلیون می‌گیره و برمی‌گرده. این وسط هم بی‌خیال آرمان و روح‌الله؛ بی‌خیال صدای بی‌رمق علی‌وردی که در لحظات آخر هم داشت رجز می‌خواند. ای دنیا…»

این رشته توییت که حکایت از آشفتگی نویسنده‌اش به دلیل برگشت چهره‌ها به تلویزیون داشت با واکنش‌هایی روبه‌رو شد. رضا رشیدپور بازگشتش به تلویزیون را تکذیب نکرد و در پاسخ در توئیتی نوشت: «سلام عزیز. می‌دونی که صداوسیما بیش از 50 شبکه تلویزیونی داره. اصلا فرض کن که من یک روزی برگردم شبکه سه. شما هنوز می‌تونی در بیش از 49 شبکه دیگه توئیت‌های مردم رو بخونی و خندان باشی. نگران نباش.»

مدیر گروه اجتماعی شبکه یکی دیگر از افرادی بود که به توئیت مجری «پاورقی» واکنش نشان داد. محمدرضا نجارزاده در توئیتی غیرمنتظره نوشت: « امروز نظرسنجی برنامه فاخرت اومد، مخاطب سیدخندان 5 درصد! معلی 37 درصد، محفل قرآنی 4برابر شما، اعجوبه‌ها تا 30درصد رو زد. خودمونی رجبی 19درصد رو زده. به چی می‌نازید؟ به سیاه کردن چهره جبلی و جلیلی با اشتباهاتتون؟ یا بی مخاطب کردن شبکه‌تون؟»

محمود رضوی، تهیه کننده سینما در واکنش به این خبر و با انتشار توییتی در توییتر خود درباره بازگشت مجریانی چون رضا رشیدپور به آنتن نوشت: «به شخصه از اجرای رضا رشیدپور متنفرم بابت کاری که با فیلم لاتاری در آنتن شبکه ۳ انجام دادهم، با او مسئله شخصی جدی دارم. اما بازگشت افرادی چون او به آنتن صداوسیما را پذیرش عملی اشتباهات گذشته و حملات را اشتباه می‌دانم، ضمن اینکه مردم و ذائقه عمومی فقط رضایت من و شما نیست.»

پس از این اتفاق‌ها بود که برخی از منابع خبری از مخالفت مدیران ارشد صداوسیما با بازگشت سلبریتی‌ها به آنتن تلویزیون و البته توبیخ مدیران شبکه سه به خاطر تصمیمی که برای بازگشت آنها گرفته بودند خبر دادند.

بازگشت رضا رشیدپور با سیم آخر به تلویزیون

این خبرها اما چندان روی بورس نماند و روز گذشته خبرگزاری‌هایی مانند فارس، تسنیم و مشرق با انتشار گزارش‌هایی از بازگشت چهره‌ها به تلویزیون استقبال کردند و به نوعی جواز رسانه‌ای حضور این سلبریتی‌ها در عرصه اجرای تلویزیونی از سوی یک طیف فکری خاص صادر شد و در نهایت خبرگزاری تسنیم امروز با انتشار دو خبر از بازگشت رضا رشیدپور با مسابقه «سیم آخر» و محمدرضا گلزار با مسابقه «پانتولیگ» به تلویزیون خبر داد.

«پانتولیگ» براساس گفته جواد فرحانی تهیه‌کننده آن «یک مسابقه تلویزیونی با محوریت پانتومیم است که در آن شرکت‌کنندگان در قالبی جذاب و سرگرم‌کننده با هم رقابت می‌کنند.»

مسابقه تلویزیون «سیم آخر» هم پیش از این با اجرای رضا رشیدپور روی آنتن می‌رفت به زودی با قالبی جدید بار دیگر به آنتن برمی‌گردد.

اقداماتی که شاید تا حدودی بتواند ریزش مخاطب تلویزیون در سال‌های اخیر را جبران کند و گام مثبتی در جهت بها دادن تلویزیون به سلیقه‌های مختلف مخاطب باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا