تلویزیون

مدیر پخش شبکه نسیم، قربانی بوسه‌ دختر و پسر جوان!

سوتی‌ای که در جریان پخش برنامه «چهار شگفت‌انگیز» رخ داد و براساس آن بوسه دو جوان روی آنتن شبکه نسیم رفت برای مدیر پخش این شبکه دردسرساز شد.

سینماپلاک؛ پس از حاشیه‌ای که در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی به واسطه پخش برنامه‌ای در شبکه نسیم برای صداوسیما رقم خورد، شبکه پخش‌کننده ضمن عذرخواهی از مخاطبان، وعده رسیدگی به موضوع و اعلام نتیجه را داد که این نتیجه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است؛ هرچند برخی رسانه‌ها با انتشار خبرهایی که منبع رسمی ندارد، از تعلیق مدیر پخش این شبکه توسط معاون سیما خبر داده‌اند.

 بنا به خبر ایسنا براساس آنچه در سایت و جدول پخش شبکه نسیم قابل مشاهده است، برنامه «چهار شگفت‌انگیز» که مسبب حاشیه‌های روزهای اخیر صداوسیما بوده است همچنان روی آنتن می‌رود. ضمن اینکه در بخش پربازدیدترین ویدئوهای مرتبط با برنامه‌های شبکه نسیم، فیلم‌های این برنامه در روزهای هفتم و هشتم فروردین‌ماه قابل مشاهده است.

با این همه برخی رسانه‌ها از تعلیق مدیر پخش شبکه نسیم، برخورد با مسئول بازبینی (و بازبین) شبکه و تغییر تهیه‌کننده برنامه خبر داده‌اند که البته این اقدامات توبیخی، تاکنون به تایید رسمی مسوولان شبکه یا معاونت سیما نرسیده است. این در حالی است که انتظار می‌رفت همان‌طور که پیشتر در متن اطلاعیه شبکه نسیم آمده بود، اگر قرار بر برخوردی با مسببان این مساله بوده است، از طریق مراجع رسمیِ اطلاع‌رسانی در صداوسیما اعلام شود.

بر اساس این گزارش، در روزهای گذشته در پی پخش قابی نامتعارف در یکی از برنامه‌های نوروزی، ویدئوی آن در شبکه‌های مجازی دست به دست شد و شبکه نسیم ضمن عذرخواهی از بینندگان اعلام کرد، «خطای رخ داده در یکی از برنامه‌های این شبکه براساس بررسی‌های اولیه، نتیجه سهل‌انگاری تیم تولید برنامه و بی‌دقتی ناظران پخش بوده است.»

دراین‌باره بخوانید:

عذرخواهی شبکه نسیم به خاطر بوسه‌ای که روی آنتن رفت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا