تلویزیونانتخاب سردبیر

فصل سوم گاندو ساخته می‌شود

با محوریت سوژه نفوذ، فصل سوم گاندو در دست نگارش است.

درحالی‌که فصل دوم گاندو با انتقاداتی روبه‌رو بود، مدیرعامل موسسه آوینی از ساخت فصل سوم این سریال سیاسی خبر داد.

سینماپلاک؛ مهدی نقویان مدیرعامل موسسه اندیشه شهید آوینی ظهر امروز سه‌شنبه ۱۰ خردادماه در نشست رسانه‌ای در محل این موسسه با اشاره به ساخت فصل سوم مجموعه تلویزیونی گاندو اظهار کرد: به این دلیل که از فصل دوم گاندو استقبال خوبی شد قرار است فصل سوم این سریال نیز ساخته شود. ما سال گذشته کمتر فیلمی ساختیم چون کرونا سینما را به حالت تعطیل و نیمه تعطیل درآورده بود اما امسال برنامه‌هایی برای همکاری با بنیاد سینمایی فارابی داریم.

وی ادامه داد: حالا اولین خبر رسمی این است که فصل سوم «گاندو» در حال نگارش است و امسال به تولید می‌رسد. برخلاف ادعایی که در دولت قبل می‌شد که این سریال جناحی است و به زدن دولت قبل مربوط می‌شود، اما درست نیست و در دولت جدید هم آن را می‌سازیم. در همه دولت‌ها ممکن است نفوذ رخ دهد. در هر دولتی ممکن است به خاطر بستری که ایجاد می‌کنند این نفوذ بیشتر باشد و در دولتی که حواسش هست کمتر باشد اما واقعیت این است که سیستم‌های امنیتی همیشه درگیر نفوذ هستند.

سریال «گاندو» در فصل اول و دوم در دولت روحانی با انتقاداتی از سوی این دولت روبه‌رو شد. آنها معتقد بودند که برخی از بخش‌های این سریال برخلاف واقعیت و با هدف تخریب این دولت ساخته شده است. حال باید دید بنا به ادعای مهدی نقویان آیا آنها در فصل سوم به مسائل مرتبط با دولت جدید که از لحاظ خط فکری با آن همسو هستند، خواهند پرداخت یا باز هم داستان خود را به دولت قبل می‌برند و دولت حسن روحانی را آماج حملات خود قرار خواهند داد.

طبق ادعای رئیس شبکه سه فصل دوم «گاندوا» مخاطب 60درصدی داشته که میزان رضایت آنها از این سریال 90درصد بوده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا