تلویزیون

معضلی به نام اسپانسربازیگرها!

سجاد قراگزلو بازیگر سریال «دلدادگان»درباره حضور در عرصه کارگردانی و ساخت فیلم کوتاه گفت: پس از بازی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف و فعالیت در حوزه دستیار کارگردانی و برنامه‌ریزی، احساس کردم با توجه به تحصیلات مرتبطی که با این رشته دارم وقت آن رسیده حرفه کارگردانی را با ساخت فیلم کوتاه تجربه کنم. البته که ساخت فیلم و تجربه نشستن روی صندلی کارگردانی دلیل نمی‌شود بازیگری را کنار بگذارم، اما متأسفانه با توجه به مناسبات خاصی که این روزها در انتخاب بازیگران پروژه‌ها شکل گرفته قصد دارم فعلاً تمرکزم را روی کارگردانی بگذارم.

قراگزلو درباره حضور در سریال‌های تلویزیونی گفت: مشکل سریال‌ها این است که بعد از خواندن فیلمنامه و صحبت‌های اولیه اعلام می‌کنند سازمان بودجه ندارد و تهیه‌کننده هزینه کمی در اختیار دارد. در واقع مبالغی پیشنهاد می‌شود که به هیچ‌وجه عرف بازیگری نیست و به همین خاطر برخی از بازیگران ترجیح می‌دهند کم‌کار باشند تا اینکه زیر بار چنین دستمزدهایی بروند.

وی در پایان در مقایسه سریال‌های سیما و شبکه خانگی تصریح کرد: اگر چه در مدیوم نمایش خانگی وضعیت مقداری بهتر است، اما متأسفانه برخی فیلمنامه‌ها از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. ضمن اینکه ما همچنان با معضل اسپانسر بازیگر نیز مواجه هستیم و همین امر بسیاری از بازیگران را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است.

 

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا