چهره‌ها در اینستاگرامتلویزیون

ببینید|عذرخواهی رامبد جوان به خاطر حذف نام وریا

رامبد جوان با انتشار ویدئویی درباره حذف نام وریا از برنامه خندوانه توضیح داد.

سینماپلاک؛ رامبد جوان به خاطر اتفاقی که شب گذشته، پنجشنبه بیست‌وسوم تیرماه1401، در برنامه‌اش رخ داد عذرخواهی کرد.

در بخشی از مسابقه قاتی‌‌بازی که شرکت‌کنندگان مشغول بازی اسم‌فامیل بودند کامران تفتی نام «وریا» را روی تخته نوشت و در نمای بعدی وقتی رامبد جوان برای محاسبه امتیازات به کنار تخته رفت نام «وحید» جایگزین وریا شده بود.

 

دراین‌باره بخوانید:

حذف نام وریا از خندوانه/اتفاقی با سابقه اظهارات سیاسی کاپیتان استقلال

 

این اتفاق با واکنش‌های منفی بسیاری روبه‌رو شد و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به این موضوع اعتراض کردند. در کمتر از چند ساعت هواداران وریا غفوری پای تمام پست‌های رامبد جوان به انتقاد از این مجری و برنامه‌ساز تلویزیون پرداختند و از این بازیکن حمایت کردند.

عذرخواهی محمد بحرانی به خاطر حذف نام وریا در خندوانه

این واکنش‌ها باعث شد تا در ابتدا محمد بحرانی صداپیشه جناب‌خان با انتشار یک استوری از هواداران این بازیکن فوتبال عذرخواهی کند. بحرانی با وجودی‌که این اتفاق در زمانی رخ داد که جناب‌خان در استودیو حضور نداشت نوشت: «اتفاقی که دیشب در برنامه خندوانه افتاد، اتفاق بسیار ناخوشایندی بود. این اتفاق ناخوشایند به عقیده من حتما شایسته یک عذرخواهی است. هرچند بنده در هنگام ضبط بخش مسابقه در برنامه دیشب حاضر نبودم که اگر می‌بودم حتما واکنش نشان می‌دادم، درهرحال به خاطر اتفاق رخ داده هرچند عملا نقشی در آن نداشتم، به سهم خودم، تمام‌قد و صمیمانه از جناب آقای وریا غفوری و همچنین شما بینندگان عزیز عذرخواهی می‌کنم.»

ساعتی بعد از انتشار استوری محمد بحرانی رامبد جوان هم با انتشار یک ویدئو در صفحه شخصی‌اش با این توضیح که حذف نام وریا به دلیل جلوگیری از سانسور انجام شده گفت: «دیشب در برنامه قاتی بازی اسم وریای عزیز توسط کامران عزیز نوشته شد و همانجا من به این شک افتادم که اگر قرار باشد این بخش در پخش دچار اشکال شود، امتیازدهی‌هایمان به اشکال می‌خورد. آنجا با مشورت با دوستان و شرکت‌کننده‌هایمان به این نتیجه رسیدیم که نام وریا را حذف کنیم و نام دیگری را بنویسیم.»

مجری خندوانه در ادامه گفت: «وریا عزیز ماست و ما هیچ قصدی برای توهین به کسی نداریم و از طرفداران وریای عزیز هم عذرخواهی می‌کنم.»

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا