تلویزیون

پرحاشیه‌ترین مربی فوتبال چه کسی است؟

برنامه «ترین‌ها» در رادیو صبا به معرفی پرحاشیه‌ترین مربیان فوتبال در ۱۰ سال اخیر می‌پردازد.

برنامه «ترین‌ها»ی رادیو صبا هر هفته، ترین‌ها را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی معرفی می‌کند. این برنامه جمعه، ۱۴ آبان‌ماه طنازترین مسئولین را معرفی می‌کند.

«ترین‌ها»جمعه ۱۴ آبان همچنین به سراغ یک موضوع وزرشی می‌رود و به معرفی پرحاشیه‌ترین مربیان فوتبال اخیر از بین امیر قلعه‌نویی، علی دایی، فراز کمالوند، فیروز کریمی، برانکو ایوانکوویچ، کارلوس کی‌روش، محمود فکری و فرهاد مجیدی می‌پردازد.

در طول هفته، مخاطبان از طریق صفحه این برنامه در فضای مجازی نظرات خود را ثبت کرده‌اند تا در طول برنامه با کارشناسی تیم «ترین‌ها» رتبه نخست این رقابت معرفی شود.

«ترین‌ها» در فضایی شاد و پرانرژی با پخش بخش‌هایی از اخبار و حواشی فوتبال در مورد هریک از این مربیان فضای چالشی را برای مخاطبان ایجاد می‌کند.

در هر برنامه، بخش ویژه مخاطبان با نام «زرشک زرین» به بدترین کاندیدا از نظر مخاطبان  تعلق می‌گیرد. اجرای این بخش از برنامه بر عهده شهره احمدوند است.

برنامه «ترین‌ها» روزهای جمعه ساعت ۱۶ به تهیه‌کنندگی نازنین حاج سیف‌الله با اجرای شاهین جمشیدی، پژوهشگری  شهره احمدوند و نویسندگی فرزانه عرفانی‌تبار از رادیو صبا پخش می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا