تیتر روزنمایش خانگی

از طناز طباطبایی تا پارسا پیروزفر/کدام بازیگر یاغی محبوب‌تر است؟

سریال یاغی محصول جدید شبکه نمایش خانگی است که با بازی طناز طباطبایی، پارسا پیروزفر، علی شادمان، امیر جعفری و… از فیلیمو منتشر می‌شود.

سینماپلاک؛ یاغی ساخته محمد کارت جدیدترین محصول شبکه نمایش خانگی است. سریالی که بازیگران چهره زیادی از جمله پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، امیر جعفری، عباس جمشیدی و علی شادمان را در لیست بازیگران خود دارد و با توجه به کیفیت ساخت بالای آن و درام پرکششی که دارد تا اینجا و پس از پخش 5قسمت توانسته نظرات مثبت مخاطبان را به خود جلب کند.

براساس گزارش سایت لایف‌وب سریال یاغی در توئیت‌های کاربران توئیتر هم با واکنش‌های مثبتی روبه‌رو شده و از این میان واکنش مثبت کاربران نسبت به برخی از بازیگران آن از بقیه تیم بازیگری بیشتر بوده است.

در بخشی از این گزارش آمده است:

در بازه زمانی ۲۹ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد، بیش از  ۲۷.۳ هزار محتوا از سوی حدودا ۱۲.۲ هزار کاربر توییتری درباره سریال یاغی منتشر شده است؛ این تعداد توییت مجموعا بیش از ۱۹۸ هزار لایک دریافت کرده‌اند.

رضایت کاربران از سریال یاغی

یاغی در توئیتر

کاربران در ۵۷٪ از محتواهای مربوط به «یاغی»، رضایت خود نسبت به این سریال را نشان داده‌اند.

همچنین در ۳۸٪ از توییت‌های مربوط سریال یاغی، کاربران از رضایت یا عدم رضایت خود نسبت به این مجموعه تلویزیونی، صحبت نکرده‌ اما به موضوعاتی مرتبط با سریال پرداخته‌اند که در ادامه این مطلب به آنها می‌پردازیم.

نهایتا تنها در ۵٪ از توییت‌ها، نارضایتی نسبت به سریال یاغی ابراز و به موضوعاتی همچون ادعای تبلیغات سازمان یافته برای سریال، بدآموزی داشتن فیلم‌نامه و ضعیف بودن سریال اشاره شده است.

کدام بازیگران محبوب‌ترند؟

کدام بازیگر یاغی محبوبتر است؟

۸۶٪ از توییت‌هایی که درباره بازیگران یاغی منتشر شده، دارای رویکرد مثبت بوده است.

همچنین جالب است بدانید که تمام محتواهای توییتری مربوط به دیالوگ و فیلم‌برداری یاغی، رضایت کاربران را نشان داده‌اند.

بخش دیگری از این گزارش اما به نظرات کاربران درباره بازیگران می‌پردازد.

در این بخش آمده است: پارسا پیروزفر (در نقش بهمن) این مجموعه تلویزیونی، ۳۹٪ از محتواهای توییتری مربوط به یاغی را به خود اختصاص داده است. در جایگاه دوم نیز علی شادمان (در نقش جاوید) با ۳۵٪ و طناز طباطبایی (در نقش طلا) با ۲۰٪ قرار دارند.

کاربران به کدام محورهای سریال توجه نشان داده‌اند؟

بیشترین محور مورد توجه یاغی در توییتر، به ترتیب بازیگران و قصه سریال بوده که ۴۰ و ۳۴ درصد از توییت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

در ۷ درصد توییت‌ها از «حواشی» این سریال صحبت شده است؛ کاربران در این توییت‌ها به دو مسئله زیر اشاره کرده‌اند:

  • انتقاد به مد شدن تتو کردن واژه «یاغی» بر روی بدن
  • اشاره به اعلام تبریک کارگردان به زهرا امیرابراهیمی بابت دریافت جایزه نخل طلا

مورد دوم که مربوط به یکی از رخدادهای جشنواره کن است، از حواشی مثبت یاغی محسوب می‌شود.

در محتواهایی که با محوریت «تبلیغات» در مورد یاغی منتشر شده‌اند به ترند شدن سریال در توییتر و انتقاد برخی کاربران از این موضوع اشاره شده است. همچنین عده‌ای از کاربران ادعای سفارشی بودن تبلیغات این سریال در توییتر را داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا