انتخاب سردبیر

چرا رحیل جایگزین محرمانه شد؟/حسام محمودی همچنان روی آنتن

سریال تاریخی «رحیل» با درون‌مایه عاشورایی و با بازی حمیدرضا آذرنگ و اندیشه فولادوند در اولویت پخش از شبکه سه سیما قرار گرفت؛ بنابراین پخش سریال «محرمانه» که پیشتر در آستانه روی آنتن رفتن اعلام شده بود، فعلا منتفی است.

سینماپلاک، شبکه سه در تصمیمی تازه، سریال «محرمانه» را کنار گذاشت و سریال تاریخی «رحیل» را در باکس سریالش قرار داد.

براساس خبری که سیمافیلم منتشر کرده سریال تاریخی «رحیل» روایتگر قصه‌ای زنانه در اواخر دوره قاجار است و یک روایت  از پایان دوران قاجار و ابتدای پهلوی به مخاطب ارائه می‌کند. این مجموعه، قصه‌ای زنانه دارد و روایتگر فردی به اسم «مها» و از دربار قاجار است که تلاش می‌کند دیگر زنان اندرونی را با خود متحد و یک تعزیه عاشورایی اجرا کند.

بازیگرانی چون حمیدرضا آذرنگ، اندیشه فولادوند، کاظم هژیرآزاد، ابتسام بغلانی و… در سریال «رحیل» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حسام محمودی در سریال سوران
حسام محمودی در سریال «سوران»

همچنین زنده یاد حسام محمودی یکی دیگر از بازیگران این سریال است. حسام محمودی بازیگر سینما و تلویزیون 12 اردیبهشت 1402 بر اثر ایست قلبی درگذشت. سریال «سوران» یکی دیگر از سریالهایی است که این هنرمند در آن به ایفای نقش پرداخته است و آخرین قسمت آن جمعه بیستم مرداد روی آنتن تلویزیون رفت.

مسعود آب‌پرور کارگردان، رامین عباسی‌زاده تهیه‌کننده، فرهاد نقدعلی نویسنده این سریال ٤٠ قسمتی هستند که فصل نخست آن در ۲۰ قسمت در ایام ماه صفر و فصل دوم به مناسبت ایام فاطمیه روی آنتن می رود.

سریال «محرمانه» هم که پیش تر پخش آن از شنبه (۲۱ مرداد ماه) اعلام شده بود پس از پخش «رحیل» از همین شبکه روانه آنتن می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا