سینمای جهان

قوانین عجیب جنیفر لوپز برای فیلم جدید بن افلک/اجازه حضور 24ساعته در محل فیلمبرداری!

جنیفر لوپز قوانین عجیبی برای بن افلک در فیلم جدیدش وضع کرد. قوانینی که به دلیل همبازی شدن همسر جی لو با جنیفر گارنر همسر سابقش وضع شده است.

سینماپلاک، سازندگان Deadpool 3  با جنیفر گارنر برای بازگشت به نقش الکترا پس از 20 سال توافق کرده‌اند. توافقی که می‌تواند برای بن افلک دردسرساز شود.

ظاهرا جنیفر لوپز، مجموعه‌ای از قوانین را برای بن افلک در صورت همکاری با مادر ۳ فرزندش، وضع کرده است.

یک منبع نزدیک به این زوج گفت: «جی لو از قبل فهرستی از قوانینی که بن باید در فیلمبرداری هر پروژه‌ای رعایت کند، تنظیم کرده است که اگر همکاری بن با جنیفر گارنر قطعی شود، چند بند به آن اضافه می‌شود»

با وجود اینکه جنیفر گارنر مدت هاست که رابطه‌ای جدی با جان میلر دارد، اما ظاهرا لوپز به هیچ عنوان نمی خواهد ریسک کند. این منبع افزود: «جی لو می‌خواهد ۲۴ ساعته به لوکیشن فیلمبرداری دسترسی داشته باشد و بتواند بدون اعلام قبلی وارد صحنه شود. آن دو با هم نباید هیچ مصاحبه و یا عکاسی مشترک تبلیغاتی ای داشته باشند و هیچ معاشرت بعد از کاری وجود ندارد. او می خواهد بن به محض اتمام فیلمبرداری، فورا به خانه برگردد.»

بن که سال ۲۰۲۱ پس از ۲۰ سال مجددا با جنیفر لوپز وارد رابطه شد و سپس ازدواج کرد، از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۸ همسر جنیفر گارنر بود. آنها والدین ویولت ۱۷ ساله، سرافینا افلک ۱۴ ساله و ساموئل افلک ۱۱ ساله هستند.

منبع: پارسینما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا