چهره‌ها در اینستاگرامسینمای ایران

خداحافظی رضا کیانیان با اینستاگرام

رضا کیانیان با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در واکنش به انتقادات از اینستاگرام خداحافظی کرد.

سینماپلاک؛ رضا کیانیان بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در روزهای گذشته به دلیل یک استوری که به او منتسب شده بود مورد هجوم انتقادات بسیاری قرار گرفته بود.

در این استوری که گفته می‌شد کیانیان آن را پس از درگذشت کیومرث پوراحمد منتشر کرده آمده بود: «یکی زنگ زد گفت پوراحمد چرا خودش رو کشت؟ گفتم این زنده موندن تو این خراب آباد دلیل می‌خواد، خودکشی دلیل نمی‌خواد»

انتساب واژه «خراب آباد» به کشور ایران با هجمه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده بود هر چند برخی در دفاع به معنی این واژه در واژه‌نامه‌های مختلف رجوع کرده و آن را به معنای «دنیا» و «جهان» عنوان کرده بودند.

پست خداحافظی رضا کیانیان

رضا کیانیان اما در کل این استوری را تکذیب کرد و با انتشار تصویر خبر یکی از رسانه‌های فارسی‌زبان که بر آن همان جمله به صورت تیتر قرار گرفته بود نوشت: «نمی‌دانم ذهن‌های بیمار چرا حرف‌های خودشان را به دیگران نسبت می‌دهند و منتشر می‌کنند. این پست یا استوری من نیست. دیروز یکی از دوستانم برایم فرستاد. قبلش به خاطرش کلی فحش خورده بودم و کلی هم برایم هورا کشیدند. صفحه من مشخص است. آدرس دارد. بهتر است قبل از حکم دادن چند دقیقه وقت بگذاریم و راست و دروغ هر مطلبی را بفهمیم.«

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا