سینمای ایرانتیتر روز

«تفریق» پرحاشیه به اکران آنلاین رسید

فیلم سینمایی «تفریق» پس از انتشار غیرقانونی، بدون اکران در سینماها به شبکه نمایش خانگی می‌آید.

سینماپلاک، فیلم سینمایی «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی که پس از پخش در یک پلتفرم خارجی نسخه غیرقانونی اش منتشر شد، در پلتفرم فیلیمو به صورت آنلاین اکران می شود.

«تفریق» با بازی ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده دومین فیلم پرحاشیه سال گذشته پس از «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی است که برای کسب مجوز نمایش از سازمان سینمایی تلاش کرد اما در نهایت به دلیل آنچه اظهارنظرهای کارگردان و بازیگران این فیلم سینمایی در ماجراهای سال 1401 گفته شد، نتوانست راهی به پرده سینماها پیدا کند.

اکران «تفریق» در سینماهای کشور وقتی کاملا منتفی شد که نسخه غیرقانونی این فیلم که محصول مشترک ایران و فرانسه است در پلتفرمهای خارجی به نمایش درآمد و به سرعت نسخه ای از آن در فضای اینترنت منتشر شد.

حال به نظر می رسد پس از اظهارنظر مسوولان فرهنگی کشور مبنی بر اینکه فیلم هایی که بازیگران آنها به سبب اظهارنظر یا فعالیت در ناآرامی های سال گذشته دچار مشکل شده اند باید اکران شوند، این فیلم هم به صورت آنلاین اکران خواهد شد.

براساس اعلام سایت فیلیمو «تفریق» از چهارشنبه 8 شهریور ساعت 20 در این پلتفرم اکران آنلاین خواهد شد.

فیلم «تفریق» با بازی ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده در مرکز شهر تهران اتفاق می‌افتد و داستان فرزانه، مربی رانندگی جوانی را دنبال می‌کند که شوهرش جلال را در حال قدم زدن به آپارتمان زنی می‌بیند. وقتی جلال با او روبرو می‌شود، ادعا می‌کند که برای کار، خارج از شهر بوده است و تصمیم می‌گیرد خودش ساختمان را بررسی کند. در آنجا با زنی آشنا می شود که همزاد فرزانه است.

دراین باره بخوانید:

«تفریق» کم کردن محتوا از یک ایده ناب/درباره تازه ترین ساخته مانی حقیقی

واکنش وزیر ارشاد به انتشار «تفریق» در فضای مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا