تیتر روزتلویزیون

ایرج طهماسب به تلویزیون بازمی گردد؟

انتشار تصویر یک نامه اداری در فضای مجازی این گمانه زنی را به وجود آورد که ایرج طهماسب با «مهمونی» در مسیر بازگشت به تلویزیون قرار گرفته است.

سینماپلاک، در روزهای اخیر نامه ای اداری به امضای مدیر اداره کل بازرگانی صداوسیما در فضای مجازی منتشر شده است که براساس آن تلویزیون برای تولید و پخش فصل سوم «مهمونی» ایرج طهماسب در نوروز 1403 به دنبال جذب آگهی و اسپانسر است.

بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون

خبری که محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در گفتگو با رسانه حرفی نو آن را تکذیب کرده است اما ایرج طهماسب در پاسخ به سوال این رسانه گفته است: «صبر کنید، همه چیز به خودی خود معلوم خواهد شد.»

با این وجود شنیده می‌شود توافقات با تهیه‌کننده «مهمونی» صورت گرفته و در صورتی که توافقات با ایرج طهماسب هم نهایی شود این مجری پس از پنج سال به صدا و سیما باز می‌گردد. هرچند مشخص نیست همکاری تازه او با تلویزیون مانند گذشته مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد یا خیر.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که پیمان جبلی چندی پیش در گفتگو با خبرنگاران گفته بود صداوسیما اهل باج دادن به کسی نیست و چهره ها اگر هنجارشکنی کنند، جایی در برنامه های تلویزیونی نخواهند داشت.

این اظهارات بعد از انتشار خبر بازگشت رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار به شبکه سوم سیما و واکنش تند محمدرضا شهبازی، مجری برنامه پاورقی منتشر شد. اتفاقاتی که به انصراف رضا رشیدپور برای اجرا در تلویزیون و لغو پخش برنامه «پانتولیگ» محمدرضا گلزار -تا زمان انتشار این خبر- منجر شد و حواشی بسیاری برای صداوسیما داشت.

حال باید منتظر ماند و دید آیا بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون در دورانی که مدیران این رسانه علاقه ای به حضور چهره ها در برنامه هایشان ندارند و هدف گذاریشان تنها برای جذب چند درصد مخاطب وفادار صداوسیماست راه بازگشت دیگر چهره ها را به این رسانه باز خواهد کرد یا خیر. نکته قابل توجه بعدی این است که ایرج طهماسب و «مهمونی» در ماههای اخیر با حاشیه هایی روبه رو شده و برخی اظهارنظرهای این مجری و برنامه ساز انتقاداتی را از سوی برخی مخاطبان به دنبال داشته است، باید دید بازگشت این برنامه ساز که زمانی با کلاه قرمزی و عروسک های محبوبش مخاطب زیادی برای تلویزیون می آورد آیا باز هم می تواند مخاطب این روزها سخت گیر و دور از تلویزیون را به آن برگرداند یا خیر.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا