تلویزیونتیتر روز

پژمان بازغی از کودک شو رفت/تیم تولید تغییر کرد

برنامه «کودک شو» از فصل بعد با تیم جدید و بدون حضور پژمان بازغی تولید می‌شود.

سینماپلاک؛ برنامه «کودک شو» با اجرای پژمان بازغی این روزها یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های شبکه نسیم و تلویزیون است. اما به نظر می‌رسد تلویزیون همان تصمیمی را که برای برنامه «به افق فلسطین» گرفت را قرار است برای این برنامه هم اجرایی کند و آن را به تیم تولید دیگری بسپارد.

این روزها آخرین قسمت‌های فصل ششم «کودک شو» درحالی روی آنتن رفته است که خبرگزاری ایسنا از ملیکا شریفی‌نیا به عنوان گزینه جایگزینی پژمان بازغی خبر داده است.

همچنین تهیه کننده «کودک شو» در گفتگو با خبرگزاری ایرنا از تغییر گروه عوامل این برنامه خبر داده و گفته است: من از سال ۱۳۹۵ این برنامه را طراحی و تهیه کردم. اما شبکه نسیم قرار است ساخت فصل هفتم را به گروه دیگری واگذار کند.

رضا نصیری با تاکید بر این که دیگر تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده ندارد، اظهار داشت: از جزییات فصل هفتم برنامه هیچ اطلاعی ندارم. برای فصل ششم قرار بود ۱۵۵ قسمت ساخته شود ولی شبکه نسیم از ما صد قسمت را درخواست کرد. من تا مرداد ماه تمام صد قسمت را تحویل شبکه دادم و دیگر از سرنوشت برنامه اطلاعی ندارم.

این تهیه‌کننده با اعلام این خبر که پخش فصل ششم از شبکه نسیم به پایان رسیده است، گفت: برنامه کودک شو را خودم طراحی کرده بودم و از سال ۱۳۹۵ تا الان تهیه‌کننده شش فصل آن را بر عهده داشتم. همین الان هم پربیننده ترین برنامه شبکه نسیم هستیم.

نصیری در پاسخ به این سوال که دلیل تغییر شما و گروه‌تان چه بوده بیان کرد: نمی‌دانم. بحث سلیقه‌است. شاید شبکه نسیم این برنامه و این گروه را دوست نداشته است. من فعلا نمی‌خواهم درباره این جابجایی مصاحبه مفصلی داشته باشم.

پیش‌تر پژمان بازغی اعلام کرده بود که با «کودک شو» خداحافظی کرده و در فصل هفتم اجرای برنامه را بر عهده ندارد.

مسابقه «کودک شو» تعامل بین کودکان و خانواده‌هایشان را به تصویر می‌کشد. این برنامه شامل عنوان های متعددی است که کمک بیشتری به شناخت والدین از فرزندانشان می‌کند و با فراهم کردن زمینه بازی کودکان، اجرای نمایش عروسکی توسط والدین، پرسش و پاسخ میان پدر و مادرها و بازی بزرگسالان اوقات خوشی را برای مخاطبان این برنامه رقم می‌زند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا