سینمای ایران

نیکی کریمی فیلمش را از جشنواره اسرائیلی بیرون کشید

نیکی کریمی فیلمش را از جشنواره اورشلیم بیرون آورد.

سینماپلاک؛ فیلم سینمایی «تا فردا» به کارگردانی علی عسگری و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی که بدون هماهنگی با تهیه‌کننده ایرانی، توسط پخش‌کننده فرانسوی به جشنواره اورشلیم ارائه شده بود، توسط نیکی کریمی، از جشنواره خارج شد.

علی عسگری کارگردان فیلم روز گذشته در گفت‌وگو با مهر درباره این اتفاق توضیح داد: فیلم وقتی در ایران تولید می‌شود و پخش‌کننده ایرانی دارد، شرایط متفاوت است اما فیلم ما پخش‌کننده‌ای خارجی دارد که مسئول اصلی پخش فیلم است. از آنجایی که این پخش‌کننده اطلاعی از شرایط و ضوابط داخلی ما ندارند فیلم «تا فردا» را به این جشنواره ارسال کرده و آن‌ها هم پذیرفته‌اند.

نیکی کریمی تا فردا را از جشنواره اسرائیلی بیرون کشید

وی ادامه داد: به محض اینکه در جریان این خبر قرار گرفتیم از پخش‌کننده خواستیم فیلم را از جشنواره خارج کند و آن‌ها هم پذیرفته‌اند. ما به‌صورت مستقیم ارتباطی با این جشنواره نداشتیم و این پخش‌کننده است که با تمام فستیوال‌ها و پخش‌کننده کشورهای دیگر در ارتباط است. برای خروج فیلم از جشنواره هم از پخش‌کننده خواستیم که این اقدام صورت بگیرد و آن‌ها هم بلافاصله ایمیلی را ارسال کردند و جشنواره هم پذیرفت که این اتفاق بیفتد.

تا فردا دومین فیلم بلند علی عسگری است.

صدف عسگری، غزل شجاعی، بابک کریمی، امیررضا رنجبران، نویان آبدردیده، نهال دشتی، کتایون سالکی، محمد حیدری و‌ میلاد معیری، بازیگران اصلی «تا فردا» هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا