انتخاب سردبیرتلویزیون

تلویزیون با خندوانه خداحافظی می‌کند؟/پاسخ مدیر شبکه نسیم

خداحافظی تلویزیون با خندوانه شایعه‌ای است که در روزهای گذشته پررنگ‌تر از قبل به گوش می‌رسد.

سینماپلاک؛ تلویزیون تصمیمی برای خداحافظی با خندوانه ندارد. این پاسخ مدیر شبکه نسیم است به سوالی درباره اتمام یکی از مهمترین برنامه‌های تلویزیون.

شایعه تعطیلی «خندوانه» از گزارش یکی از رسانه‌ها درباره خداحافظی تلویزیون با چهره‌های شاخصی مثل رامبد جوان و مهران مدیری شکل گرفت و در روزهای گذشته با قائله حذف نام وریا از یک سو و پست محمد بحرانی در دفاع از رامبد جوان از سوی دیگر جدی‌تر شد.

محمد بحرانی، صداپیشه کاراکتر عروسکی محبوب «جناب‌خان» در این پست اینستاگرامی نوشته بود: «… شاید بعد از این «خندوانه» برای همیشه به تاریخ بپیوندد. معلوم نیست که دیگر «خندوانه» ساخته شود یا نه و معلوم نیست اگر ساخته شود من در «خندوانه» باشم یا نه…»

این پست محمد بحرانی از یک سو و رفتار شبکه نسیم با رامبد جوان و تیم سازنده «خندوانه» در قائله حذف نام وریا و بیانیه این شبکه که نشان از خالی کردن پشت این برنامه‌ساز مطرح تلویزیون و انداختن توپ انتقادات به زمین رامبد جوان و تیمش داشت، از سوی دیگر باعث شد که حالا افرادی جدی‌تر از قبل از تعطیلی همیشگی برنامه «خندوانه» در پایان فصل هشتم بگویند.

محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم اما در پاسخ به ایسنا گفت: تا پیش از آغاز ماه محرم برنامه «خندوانه» روی آنتن است. از چند ماه گذشته این برنامه‌ریزی برای «خندوانه» وجود داشته است. همیشه بین فصل‌ها فاصله‌ای وجود داشته تا تیم سازنده خودش را ارزیابی کند و همچنین شبکه ارزیابی داشته باشد و تغییرات فرمی و محتوایی اتفاق بیفتد.

خوشرو البته در ادامه این گفت‌وگو تعطیلی این دوره از «خندوانه» که معمولا دو ماه و به اندازه ماه‌های عزاداری محرم و صفر بود، را طولانی‌تر عنوان کرد و دلیل این اتفاق را هم تقاضای تیم «خندوانه» برای بازسازی و برگزاری جلسات اتاق فکر عنوان کرد.

گفته‌های مدیر شبکه نسیم اما وقتی در کنار عملکرد مدیران جدید سازمان صداوسیما در ماه‌های گذشته و بی‌اعتنایی آنها به سرمایه‌های سازمان و تعطیلی برنامه‌هایی مثل «کتاب‌باز» و احتمالا «عصر جدید» قرار می‌گیرد چندان قابل باور به نظر نمی‌رسد و احتمال تعطیلی این برنامه را بیشتر از یک شایعه نشان می‌دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا