سینمای ایرانتیتر روز

بچه های طوفان روی آنتن تلویزیون همزمان با اکران در سینماها!

بچه های طوفان یکی از فیلم‌های اکران نوروزی همزمان با اکران در سینماها، در اقدامی عجیب و بی‌سابقه روی آنتن تلویزیون می‌رود.

سینماپلاک؛ پایگاه اطلاع‌رسانی سیما در حالی شب گذشته کنداکتور پخش فیلم‌های سینمایی از شبکه‌های مختلف سیما را منتشر کرد که در میان این فیلم‌ها نام فیلم «بچه‌های طوفان» به کارگردانی صادق صادق‌دقیقی جلب توجه می‌کند.

این فیلم که با سرمایه‌گذاری بنیاد فارابی تولید شده، قرار است امروز، دوازدهم فروردین، ساعت ۱۶ از شبکه امید پخش شود!

فیلمی که این روزها به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروز در سینماها در حال اکران است و مشخص نیست با چه توجیهی قرار است همزمان با اکران روی آنتن تلویزیون هم برود!

پیش از این نمایش برخی فیلم‌های جشنواره فیلم فجر بدون اکران در سینماها در شبکه‌های مختلف تلویزیونی به عنوان اقدامی عجیب از سوی تهیه‌کننده‌های عمدتا ارگانی و تصمیم‌گیران فرهنگی خبرساز شده بود و حال نمایش فیلمی که در حال اکران در سینماهاست و درحالی‌که نمایش آن از 25 اسفند آغاز شده تاکنون تنها 401 مخاطب داشته و فقط 18میلیون تومان بازدهی مالی، اتفاق شگفت‌انگیز دیگری است که در شرایط فرهنگی نابسامان این روزها رخ می‌دهد.

سوال اما این است که این فیلم‌ها بالاخره سینمایی هستند یا «تله‌فیلم» و اینکه اگر تنها دو هفته پس از آغاز اکران از جذب مخاطب برای این فیلم در سینماها ناامید شده‌اند، چطور از قبل این موضوع را پیش‌بینی نکرده و جای فیلم دیگری که شاید می‌توانست در اکران با استقبال بیشتری روبه‌رو شود را گرفته‌اند؟!

دراین‌باره بخوانید:

با فیلم‌های اکران نوروز 1402 آشنا شوید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا