انتخاب سردبیرسینمای جهان

کار عجیب سیلوستر استالونه در اوج بحران طلاق/دلیل اصلی گرانترین جدایی هالیوود چه بود؟

سیلوستر استالونه در میانه طلاقش عکس‌هایی خانوادگی‌ به اشتراک گذاشت

سینماپلاک؛ سیلوستر استالونه، ستاره هالیوود در اینستاگرام به مناسبت تولد دخترش، سوفیا چند عکس از خودش، دخترش و همسرش منتشر کرد. این در حالی‌است که همسرش، جنیفر فلاوین استالونه تولد دخترشان را با عکسی دو نفره از خودش و دخترش تبریک گفت.

دادخواست طلاق این زوج مدتی پیش توسط جنیفر استالونه در دادگاهی در شهر پالم بیچ آمریکا، جایی که این زوج صاحب خانه هستند، ثبت شد.

بسیاری دلیل طلاق این زوج قدیمی هالیوود را این می‌دانند که استالونه برای حفظ امنیت خانواده‌اش یک سگ راتوایلر خریداری کرد اما با مخالفت همسرش مواجه شده است. با این حال استالونه می‌گوید این ادعا که آن‌ها به خاطر «بحث جزئی» پیرامون این سگ از یکدیگر جدا شده‌اند حقیقت ندارد.

همچنین در روزهای بعد از انتشار اخبار این جدایی تصویری به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن استالونه تصویر خالکوبی همسرش روی بازویش را با تصویر سگش تغییر داده بود. استالونه این موضوع را که این اتفاق به خاطر جدایی از همسرش رخ داده رد کرد و گفت: خراب شدن خالکوبی فالوین پس از ۱۴ سال باعث شد که آن را با خالکوبی سگش «باتکس» جایگزین کند.

تغییر خالکوبی بازوی سیلوستر استالونه

سیلوستر استالونه، در مورد دلایل جدایی از همسرش به رسانه ‌ها گفته است که ما فقط در مسیرهای متفاوت حرکت کردیم. او گفته است: «من همیشه او را دوست خواهم داشت. او یک زن شگفت‌انگیز است. او خوب‌ترین انسانی است که تا به حال دیده‌ام.»

جنیفر فلاوین استالونه ادعا کرده که به دنبال حق انحصاری خانه‌ی آنها در فلوریدا (آنها صاحب خانه‌ دیگری در کالیفرنیا هم هستند) است. همچنین درخواست کرده است که نامش را به جنیفر فلاوین تغییر دهند.

اگر این طلاق اتفاق بیوفتد می‌شود آن را از گران‌ترین طلاق‌های تاریخ هالیوود دانست.

استالونه هنوز پاسخی نسبت به دادخواست طلاق به داداگاه ارائه نکرده است.

سه دختر این زوج همگی بالغ هستند، بنابراین هیچ مشکلی برای حضانت وجود ندارد.

سیلوستر استالونه ۷۶ ساله، ستاره راکی بالبوآ و رمبو، در سال ۱۹۹۷ با جنیفر استالونه ۵۴ ساله، تاجر و مدل سابق، در لندن ازدواج کرد.

این سومین ازدواج سیلوستر استالونه و اولین ازدواج جنیفر استالونه بود.

 

ترجمه و تنظیم: سارینا عزتی‌زاده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا