تلویزیون

سوشال|کار هومن حاجی عبداللهی و شبکه 5 بیخ پیدا کرد/واکنش هومن حاجی عبداللهی

کار هومن حاجی عبداللهی و شبکه 5 به انتشار بیانیه و پاسخ توئیتری این بازیگر و صداپیشه رسید.

 

هومن حاجی‌عبدالهی صداپیشه سابق عروسک پنگول در برنامه «رنگین کمان» چندی پیش در مصاحبه‌ای گفته بود که نمی‌داند چرا دیگر صداپیشه پنگول نیست و  مالکیت فکری و معنوی این شخصیت برای او و امیررضا کاوه تهیه‌کننده برنامه «رنگین کمان» است.

صبح امروز روابط عمومی شبکه پنج سیما طی جوابیه‌ای درباره این گفت‌وگو اعلام کردک

«به آگاهی مردم شریف ایران، اهالی رسانه، مخاطبان و همراهان گرامی شبکه پنج سیما می رساند مالکیت حقوقی، فکری و معنوی تمامی شخصیت های تلویزیونی، کارتونی، علامت ها، نام، نشان، لوگو و… برنامه های شبکه پنج سیما به سازمان صدا و سیما تعلق دارد و طرف قرارداد اعم از تهیه کننده و مجری طرح و … حق ثبت و استفاده از آن را به عنوان علامت یا نام تجاری و دامنه ندارد.
علی‌رغم تعهدات فوق، متاسفانه صداپیشه با همراهی فردی دیگر طی رفتاری سرقت‌ گونه نسبت به ثبت و تصاحب شخصیت عروسک پنگول اقدام کردند که با کنش دقیق معاونت حقوقی و مجلس رسانه ملی از تضییع حقوق عامه جلوگیری به عمل آمد.
شبکه پنج در مقطع فوق با هدف آبروداری و حفظ شأن این افراد از شکایت صرف نظر کرد اما تاکید می شود در صورت تکرار ادعاهای بی‌اساس و پافشاری بر خطای پیشین، قطعا پیگیری‌های جدی تری در دستور کار قرار خواهد گرفت.»
صداپیشه پنگول در واکنش به این جوابیه در توئیترش نوشت:
«هر بچه‌ای هرجا جاش نباشه پیش بابا ننه‌ش جا داره… وقتی یه بابا به بچه‌اش بگه دزد و سارق از بقیه توقعی نیست. دلم خوش بود بچه تلویزیونم… ولی حیف»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا