سینمای جهانانتخاب سردبیر

نسخه زنده «موآنا» ساخته می‌شود/دواین جانسون خبر داد

به دنبال موفقیت‌های اخیر کمپانی والت دیزنی در زمینه بازسازی زنده کارتون‌های قدیمی، نسخه زنده انیمیشن «موآنا» تولید می‌شود. با این وجود، والت دیزنی تاکنون تنها انیمیشن‌های قدیمی و کلاسیک خود را به صورت زنده بازسازی کرده است.

سینماپلاک؛ جدید بودن انیمیشن «موآنا» و تلاش برای دوباره‌سازی زنده آن، با تعجب تحلیل‌گران سینمایی روبرو شده است. در عین حال، اهل فن نسبت به این نکته که جانسن خبر فوق را توئیت کرده هم واکنش نشان داده‌اند. تاکنون رسم بر این بوده که خود مدیران کمپانی والت دیزنی به صورت رسمی خبر تولید آثار خود را اعلام می‌کنند.

دواین جانسون از ساخت نسخه زنده موآنا خبر داد

دواین جانسن که در بین طرفدارانش به راک معروف است، در انیمیشن کامپیوتری موآنا صدایش را به کاراکتر مائویی قرض داد.

به گفته راک: «باید با خوشحالی تمام اعلام کنم که والت دیزنی این داستان زیبا خود را به صورت زنده دوباره‌سازی خواهد کرد. این داستان در ارتباط با فرهنگ من است و سلحشوری قوم مرا به نمایش می‌گذارد. نه تنها پوست من، که روحم نیز بیانگر این فرهنگ سنتی و بومی است.»

فعلا معلوم نیست کار تولید نسخه زنده «موآنا» چه زمانی شروع خواهد شد و کارگردانش چه کسی خواهد بود. در همین حال، مشخص نیست راک که خبر تولید نسخه زنده را داده، با آن به عنوان بازیگر هم همکاری می‌کند یا خیر.

البته نظر تحلیل‌گران این است که با توجه به اعلام خبر فوق توسط راک، او حتما به عنوان بازیگر هم با آن همکاری خواهد داشت. نکته جالب این است که این بازیگر در توئیت خود هیچ اشاره‌ای به حضور احتمالی اش در نسخه زنده نکرده است.

«موآنا» سال ۲۰۱۶ اکران عمومی شد و با هزینه ۱۵۰ میلیون دلاری تولید خود، فروش خوب جهانی ۶۸۳ میلیون دلاری را تجربه کرد.

داستان فیلم در رابطه با اقوام هاوایی و سنت‌های قدیمی آنان است و ماجراجویی‌های فانتزی دخترکی را تعریف می‌کند که به دنبال نجات قبیله‌اش از چنگ نیرو‌های اهریمنی است.

خبر تولید نسخه زنده «موآنا» تنها یک هفته پس از اعلام خبر ساخت نسخه زنده یکی دیگر از انیمیشن‌های موفق والت دیزنی «لیلو و استیچ» است.

منبع: صبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا