تیتر روزنمایش خانگی

قدم‌های بی گناه در مسیر تکرار موفقیت هم‌گناه

ترکیب مهران احمدی، برادران کیایی و بازیگران مطرحی مثل شبنم مقدمی، محسن کیایی، ماهور الوند، مسعود رایگان و … در لیست عوامل سریال کنجکاوی برانگیز بی گناه به چشم می‌خورند.

سارینا عزتی‌زاده-سینماپلاک؛ بی گناه یک درام عاشقانه است؛ اولین تجربه سریال‌سازی مهران احمدی است که مصطفی کیایی به آن را تهیه کرده است.

مثلث خوشنام سینما در صدر عوامل بی‌گناه

مهران احمدی در سریال بی گناه
مهران احمدی کارگردان و بازیگر سریال بی‌گناه

مهران احمدی که بیشتر اسمش را با آثار طنز خصوصا نقش بهبود فریبا در سریال پایتخت به یاد می‌آوریم حالا چند سالی است کارگردانی را آغاز کرده است. او که تجربه‌‌های دستیاری در دهه‌ی ۸۰ نیز دارد، تا کنون دو فیلم طنز و پرفروش را راهی گیشه سینما کرده است.

احمدی با اولین تجربه کارگردانی‌اش در سال ۹۷ با فیلم مصادره و درخشش رضا عطاران توانست خودش را به عنوان یک فیلمساز با استعداد مطرح کند. ۴ سال بعد در سال ۱۴۰۱ با فیلم سگ‌بند بار دیگر پا به سینما گذاشت؛ اگرچه که این فیلم از لحاظ هنری حرف‌های زیادی برای گفتن نداشت ولی در گیشه موفق و پرفروش ظاهر شد. حالا مهران احمدی در اولین سریال خودش با کمک برادران کیایی دست به ساخت “بی‌گناه” زده است.

محسن و مصطفی کیایی پس از چندین تجربه موفق و پرمخاطب در سینما و سریال هم‌گناه در شبکه نمایش خانگی، به ویژگی‌های کارگردانی مهران احمدی به عنوان ضلع سوم این مثلث اعتماد کردند و در سریال بی‌گناه همکار شدند.

محسن کیایی در سریال بی گناه
محسن کیایی سرپرست نویسندگان و بازیگر سریال بی‌گناه

 

مصطفی کیایی که کارگردانی مجموعه هم‌گناه را برعهده داشت این‌بار در سمت تهیه‌کننده در ساخت سریال بی‌گناه حاضر است.

محسن کیایی که سابقه نگارش سریال‌‌های مطرحی چون “هم‌گناه” را در کارنامه خود دارد در این سریال علاوه بر نقش آفرینی، به همراه عماد رضایی نیک و رضا علیپور داستانی پر پیچ و خم را به نگارش درآورده است.

 

 

روایتی در فضای اجتماعی با محوریت خانواده

شبنم مقدمی در سریال بی گناه

در سریال “بی‌گناه” شاهد رفت و برگشت‌هایی به تاریخ و دهه‌ی ۶۰ هستیم. مقطع تاریخی که سال‌هاست دستمایه بسیاری فیلمسازان ایرانی‌ شده و مورد توجه مخاطب ایرانی هم هست.

در خلاصه داستان این سریال آمده است که بهمن مردانی (محسن کیایی) برای کشف راز آنچه  25سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد و خانواده رشید فرشباف (مسعود رایگان) استاد معروف طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…

بی‌گناه ادامه هم‌گناه است؟

این سوالی است که نگاهی به لیست عوامل و بازیگران سریال بی‌گناه به ذهن متبادر می‌کند. اما اگرچه که بازیگران مشترک، اسم بسیار نزدیک و حال و هوای نزدیک این سریال با سریال “هم‌گناه” بسیاری از کاربران را در این‌باره به اشتباه انداخته و باعث شده تصور کنند که این سریال دنباله‌ی مجموعه “هم‌گناه” است اما این نکته تکذیب شده و این دو مجموعه ارتباطی با هم ندارند.

از بازگشت مهرانه مهین ترابی تا حضور شبنم مقدمی

مهرانه مهین ترابی در سریال بی گناه

ترکیب بازیگران سریال “بی‌گناه” متنوع است. از حضور مجدد مهرانه مهین ترابی در قاب تصویر آن هم پس از 4سال دوری از این فضا و اولین حضورش در یک سریال نمایش خانگی پس از تجربه ناکام عشق تعطیل نیست گرفته تا چهره‌های جدیدی که حضورشان می‌تواند بر کیفیت آثار تصویری اضافه کند. به طور کلی می‌توان به چهره‌های سینمایی و تلوزیونی از جمله شبنم مقدمی، محسن کیایی، مسعود رایگان، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، مهران احمدی و… اشاره کرد که در این سریال هنرنمایی کرده‌اند.

تکرار تجربه خوانندگی تیتراژ با علیرضا قربانی

 

تجربه همکاری موفق برادران کیایی با علیرضا قربانی به عنوان خواننده در سریال هم‌گناه حالا قرار است در بی‌گناه هم ادامه داشته باشد. همکاری‌ای که با خواندن قطعه‌ای برای تیتراژ این سریال آغاز شده است.

قطعه بی‌گناه با ترانه‌ای از حسین غیاثی و آهنگسازی علیرضا افکاری همزمان با انتشار قسمت اول سریال بی‌گناه منتشر شد و به سرعت مورد توجه قرار گرفت. باید دید در قسمت‌های بعد هم این همکاری ادامه خواهد یافت و قربانی قطعات دیگری برای این سریال درام آماده کرده است یا خیر.

به گزارش روابط عمومی سریال “بی‌گناه”، این سریال در ۱۵ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا