سینمای ایرانتیتر روز

فرهاد مجیدی بازیگر می شود؟/پیشنهاد کارگردان، تکذیب نوری فر

داوود توحیدپرست کارگردان سینمای ایران از پیشنهاد بازیگری به فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال خبر داد.

سینماپلاک؛ داوود توحیدپرست تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «شال آبی» از پیشنهادش به فرهاد مجیدی برای بازی در این فیلم سینمایی خبر داد.

توحیدپرست در این‌باره به خبرگزاری مهر گفت: فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال در فیلم ما در نقش خودش بازی خواهد کرد. مذاکراتی با واسطه با او صورت گرفته و قرار است در ادامه صحبت‌های جدی‌تری با مسوولان باشگاه داشته باشیم.

توحیدپرست خلاصه داستان فیلمش را اینطور توضیح داد: داستان «شال آبی» درباره آرزوی یک پسر نابینای گیلانی است که طرفدار تیم فوتبال استقلال است و آرزو دارد به تهران بیاید و بازی استقلال و پرسپولیس را از نزدیک و در استادیوم آزادی ببیند. همه مخالف این تصمیم هستند غیر از مادربزرگ این پسر که دوست دارد او را به آرزویش برساند.

فرهاد مجیدی بازیگر می شود

وی افزود: در طول مسیری که این گروه برای تحقق آرزوی این پسر نابینا تا استادیوم آزادی طی می‌کنند، اتفاقات عجیب و غریبی برای‌شان رخ می‌دهد.

توحیدپرست با اشاره به اینکه این پروژه یک «ملودرام ورزشی» است، ادامه داد: واقعیت این است که ما ژانر کودک و نوجوان در سینما نداریم بلکه موضوع یک فیلم می‌تواند مرتبط با کودک و نوجوان باشد. از این منظر مخاطب فیلم «شال آبی» هم می‌تواند مخاطب کودک و نوجوان داشته باشد و هم مخاطب بزرگسال.

گلاب آدینه، پروانه معصومی، ثریا قاسمی و آفرین عبیسی گزینه‌های مدنظر داوود توحیدپرست برای ایفای نقش مادربزرگ کاراکتر اصلی این فیلم سینمایی هستند.

هرچند داوود توحیدپرست در بخشی از این گفت‌وگو تاکید می‌کند که اگر با فرهاد مجیدی برای بازی در این فیلم به توافق نرسند مجبور به تغییراتی در فیلمنامه خواهند شد اما ساعتی پس از انتشار این گفت‌وگو، محمد نوری فر مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال خبر حضور سرمربی این تیم در عرصه بازیگری را تکذیب کرد و در کانال تلگرامی خود نوشت: فرهاد مجیدی هرگز علاقه‌ای به بازیگری نداشته است و خبر حضور سرمربی استقلال در یک فیلم سینمایی به هیچ عنوان صحت ندارد.

بازیگر شدن فرهاد مجیدی سرمربی باشگاه استقلال خبری است که هرازچندگاهی بر سر زبان‌ها می‌افتد و در زمانی کوتاه توسط خود او یا اطرافیانش تکذیب می‌شود. اتفاقی که پیش از این و زمانی که فرهاد مجیدی با دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود محتمل به نظر می‌رسید این روزها اما با توجه به اینکه او سرمربی تیم سرنشین لیگ برتر است و در هفته‌های پایانی لیگ و فاصله امتیازی کمی که با تیم رقیب یعنی پرسپولیس دارد، عجیب و دور از انتظار به نظر می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا