تیتر روزسینمای ایران

ببينيد|انتقاد مجری شبکه۵ به “فرزند صبح” افخمی

فرزند صبح بهروز افخمی بار دیگر خبرساز شد.

در روزهای گذشته بار دیگر داستان پرحاشیه فیلم سینمایی فرزند صبح ساخته بهروز افخمی بر سر زبان‌ها افتاده است.

ماجرایی که با انتقاد محسن دریالعل به حرف‌های بهروز افخمی درباره فیلم “مسیح پسر مریم” و کنایه این مدیر سازمان اوج، به این فیلمساز بار دیگر اوج گرفت.

پس از این کنایه بود که جشنواره عمار تصمیم گرفت این فیلم را در افتتاحیه خود به نمایش بگذارد.

این‌ نمایش اما با انتقادات فراوان و تند مخاطبان جشنواره عمار روبه‌رو شد تا جایی که روزنامه کیهان درون‌مایه آن را سخیف و توهین‌آمیز دانست و درباره‌اش نوشت:

فیلم با وجود برخی تغییرات، اما دچار همان درونمایه سخیف و توهین‌آمیز است. طوری که موقع اکران در مراسم آغازین جشنواره عمار، بسیاری از تماشاگران، از اواسط نمایش، سالن را ترک کردند و مابقی نیز با حیرت از اینکه فیلم چگونه با وجود روایتی مبتذل و آلوده، اجازه نمایش گرفته، با نارضایتی به انتهای این مراسم رسیدند!

علی‌ مرادخانی مجری برنامه صبحگاهی شبکه۵ هم با انتقاد از بهروز افخمی برای ساخت این فیلم به او پیشنهاد کرد سریالی را که سه سال است در دست تولید دارد تمام کند!

“فرزندصبح” ۱۱ سال قبل، وقتی در بیست‌ونهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، به خاطر نمایش تصویری موهن از زندگی حضرت امام خمینی(ره) با انتقادات بسیاری مواجه شد. بهروز افخمی، کارگردان فیلم نیز در آن موقع، انتقادات را پذیرفت و گفت که نسخه به نمایش درآمده از این فیلم در جشنواره فجر، مورد تأیید او نیست.

اما نسخه جدیدی که در مراسم افتتاحیه جشنواره عمار به نمایش درآمد، نسخه مورد تأیید افخمی است و او آن را بهترین فیلمش دانسته است.

گفتنی‌ست سریال “رعد و برق” که از سال ۹۷ درباره سیل استان گلستان کلید خورده همچنان به پخش نرسیده است. این درحالی‌ست که ماه رمضان سال گذشته دو قسمت از این سریال روی آنتن شبکه ۵ رفت و با انتقادات بسیاری روبه‌رو شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا