تلویزیون

عکس|یکتا ناصر در کنار حمید لبخنده

یکتا ناصر با انتشار عکسی از خود در کنار زنده‌یاد حمید لبخنده که در پشت صحنه سریال «با من بمان» ثبت شده است، خاطره‌ای از این کارگردان روایت کرد.

سریال «با من بمان» به کارگردانی حمید لبخنده در سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۱ به سفارش شبکه سه سیما ساخته شد و در سال ۱۳۸۱ به روی آنتن رفت.

حمیدرضا پگاه، یکتا ناصر، افسانه بایگان، سام درخشانی و هما روستا، جمال اجلالی، مهدی پاکدل و ستاره اسکندری از بازیگران اصلی این سریال بودند.

یکتا ناصر با روایت خاطره‌ای از این سریال نوشته است:

«آقای حمید لبخنده، عزیزم استاد عزیزم، در این عکس از سریال «بامن بمان» شما داشتید برای یکی از صحنه‌ها یک لالایی قدیمی را که شاید خودتان هم با آن آرامش می گرفتید را با من تمرین می‌کردید. هنوز هم خاطرم هست که برای لحظه به لحظه هر پلانی چه قدر با انرژی و با انگیزه تلاش می کردید.

ای کاش می‌توانستم آن‌گونه که شما دوست داشتید این لالایی را زمزمه کنم تا شاید اندکی آرامش را به پاس تمامی آموزه هایتان که همواره آویزه گوشم است، به شما هدیه کنم.

اندوه عمیقم از رفتنتان یک طرف، حسرت و غمم از سالها کارنکردنتان به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده یک طرف دیگر، ما را محروم کرد آزار نابخردان از آن همه توانایی … تسلیت می‌گویم به نزدیکان و دوستداران شما

حمید لبخنده، بازیگر و کارگردان باسابقه تئاتر و تلویزیون شامگاه شنبه ( ۱۸ دی ماه) بر اثر عوارض ناشی از یک عمل جراحی درگذشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا