تلویزیون

عصر جدید ادامه پیدا می‌کند؟/علیخانی: شرط دارم!|ویدئو

احسان علیخانی سازنده عصر جدید در پاسخ به سوالی درباره ادامه عصر جدید از یک شرط برای این اتفاق گفت.

سینماپلاک؛ شب گذشته، 25تیر، اولین قسمت از ویژه‌برنامه معرفی برگزیدگان عصر جدید پخش شد و احسان علیخانی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا این برنامه را ادامه می‌دهد یا خیر گفت: ما به جایی رسیدیم که که باید پذیرشی رخ بدهد که سراغ شاخه‌های متنوع دیگری برویم. اینکه یک سری ملاحظاتی وجود دارد امری طبیعی است و کسی نمی‌تواند انکار کند که رشته‌هایی هست که دعوت کردن‌شان به اینجا سخت است و جنگ و دعوا و بحث دارد اما در ادامه باید اتفاق ویژه‌تری بیفتد.

علیخانی در ادامه با بیان اینکه عصر جدید در شبکه سه یک اتفاق بسیار بزرگ بود گفت: ما اجراهایی از دختران در صحنه در حوزه موسیقی و ورزش و… دیدیم که در 40سال گذشته بی‌سابقه بود.

این برنامه‌ساز تلویزیونی که چندی است شایعه قطع همکاری‌اش با تلویزیون شنیده می‌شود در پاسخ به نگرانی یکی از شرکت‌کنندگان درباره این شایعات گفت: من در جایی که خانه‌ام است دنبال قهرمان‌بازی خاصی نیستم و شرایط مناسب باشد و بتوان کار خوب کرد انجام می‌دهیم چون فکر می‌کنم باید برای چشم و شعور بیننده احترام قائل باشیم. در جاهایی وارد دوراهی‌هایی می‌شویم که خیلی سخت است.

احسان علیخانی اما در پایان از یک شرط برای ادامه عصر جدید گفت: سه‌گانه عصر جدید ساخته شده و اگر قرار باشد فصل بعد ساخته شود خیلی باید از آنچه تا امروز دیدیم بزرگتر و باشکوه‌تر باشد. رشته‌های متنوع‌تر در برنامه امکان حضور داشته باشند و دختر و پسر، زن و مرد در کنار هم باشند. این اتفاق حتما به موقعش رخ خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا