سینمای ایرانچهره‌ها در اینستاگرام

عذرخواهی ترانه علیدوستی برای انتشار استوری با عکس یکی از متهمان جنبش می تو

ترانه علیدوستی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش به خاطر انتشار یک استوری عذرخواهی کرد.

 

سینماپلاک؛ ترانه علیدوستی که به عنوان یکی از منتخبان برای پیگیری مطالبات زنان آزاردیده در سینمای ایران انتخاب شده روز گذشته با انتشار یک استوری خبرساز شد. این استوری که بازنشر پستی از صفحه پخش‌کننده بین‌المللی فیلم «برادران لیلا» بود تصویری از یکی از بازیگران این فیلم بود که به آزار یکی از زنان در پشت صحنه یک فیلم متهم است.

ترانه علیدوستی با انتشار یک پست اینستاگرامی به خاطر انتشار این استوری عذرخواهی کرد و نوشت:


«دیروز استوری‌ای از من با تصویری از فرهاد اصلانی منتشر شد که قلب عده‌ای را جریحه دار کرده است. من این استوری را که رویش منشن شده بودم در گرماگرم فستیوال کن «بازنشر» کردم.
می‌دانم بازنشر این استوری که در واقع «تصویر بلیط و اعلان‌روزانه فيلم برادران ليلا» است و صرفا استفاده از روایت تصویری صفحه مربوط به فستیوال کن بوده است، موجب آزردگی برای راويان، امضاكنندگان بيانيه و بسیاری از دغدغه‌مندان برابری جنسیتی شده است.
ضمن پايبندی بر اصول مندرج در بيانيه و درك وظيفه سنگينی كه بر دوش من نهاده شده است اميدوارم عذرخواهي من را پذيرا باشيد. من با مسئولیت پذیری تمام آماد‌ه‌ام که هر خسارت روحی که به راویان وارد شده را جبران کنم. من هم در کنار شما در حال تمرین و آموزش هستم و می‌دانم که در مسیر پیش رو ممکن است دچار اشتباه هم بشوم. به همین دلیل با تاکید بر اصل مسئولیت پذیری که اساس این جنبش است صمیمانه از همه راویان، فعالان و مخاطبین این جنبش عذرخواهی می‌کنم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا