سینمای ایرانویدیو ویژهویژه

خیز «قهرمان» برای کسب جایگاه اول گیشه

«قهرمان» در چهار روز  بیش از 80هزارمخاطب را به سینماها کشاند.

رقمی که در دو سال اخیر و در این مدت زمان کم بی‌سابقه بوده است. تقریبا از آبان سال 1398 و ماجراهایش، گیشه سینماها چنین رقم‌هایی را به روی خود ندیده بود. حالا اما اصغر فرهادی، کارگردان اسکاری سینمای ایران با «قهرمان»ش این امید را در دل اهالی جدی سینما زنده کرده که سینما بار دیگر به روزهای اوج خود نزدیک شود. هرچند با وجود شرایط ناشی از شیوع کرونا و کندی روند واکسیناسیون و بخشی از جامعه که گویا هنوز به الزام واکسیناسیون برای کنترل این بیماری اعتقادی ندارند، به گفته کارشناسان باید منتظر پیک‌های بعدی شیوع کرونا باشیم اما استقبال مخاطب از فیلم فرهادی نشان داد که اگر فیلم خوبی اکران شود، گیشه سینماها بار دیگر رونق خواهد گرفت.

اکران «قهرمان» از سه‌شنبه در شیراز و از بامداد چهارشنبه در سراسر کشور آغاز شد. فیلم تازه اصغر فرهادی که با واکنش مثبت سینماروها روبه‌رو شده و این روزها اغلب کاربران شبکه‌های اجتماعی سعی کردند از قافله نوشتن درباره آن جا نمانند در سه روز نزدیک به یک میلیارد و 900میلیون تومان روانه گیشه سینماها کرده است. این رقم از نمایش «قهرمان» در 275سالن و بیش از 2230 سانس به دست آمده است.

طبق اعلام خانه فیلم پخش‌کننده داخلی «قهرمان»، مخاطبان در بیش از 160سانس فوق‌العاده به تماشای فیلم اصغر فرهادی نشستند که این رقم از شروع کرونا تا به امروز بی‌سابقه بوده است.

هرچند به زودی و از هفته‌های آینده مخاطبان جدی سینما برای تماشای فیلم در سالن‌های سینما با گزینه‌های مهمی مثل «جنایت بی‌دقت»، «آتابای»، «تی‌تی»، «بی‌همه‌چیز» و … روبه‌رو می‌شود و رقبای جدی‌تری برای فیلم تازه اصغر فرهادی که جایزه ویژه هیات داوران کن را هم از آن خود کرده وارد میدان می‌شوند، اما با نگاهی به فروش سه روز اول این فیلم، به نظر می‌رسد «قهرمان» برای به دست آوردن جایگاه اول فروش در گیشه کرونازده سینماها خیز بلندی برداشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا