انتخاب سردبیرموسیقی

بی تی اس به دیزنی پیوست

شرکت دیزنی طی قراردادی با محبوب‌ترین گروه موسیقی جهان، گروه بزرگ پاپ کره‌ای بی تی اس، در چند پروژه همکاری می‌کند. این پروژه‌ها بخشی از یک قرارداد همکاری چندساله بین دیزنی و هایب هستند.

سینماپلاک؛ دیزنی‌پلاس بی‌تی‌اس را سرویس استریم و فهرست ستاره‌های دیجیتال خود اضافه خواهد کرد.

همچنین این شبکه اعلام کرده این گروه محبوب پاپ با 3برنامه در دیزنی‌پلاس حاضر خواهد شد که یکی از این برنامه‌ها مستندی از پشت‌صحنه کنسرت لس‌آنجلس گروه BTS است.

«لحظات به‌یادماندنی بی‌تی‌اس» نام پروژه دیگری است که دیزنی درباره آن می‌گوید: «این مجموعه مستند سفر باورنکردنی نمادهای پاپ قرن بیست و یکم BTS را دنبال می‌کند. با دسترسی بی‌سابقه‌ای به کتابخانه‌ای وسیع از موسیقی و فیلم در ۹ سال گذشته، این مجموعه زندگی روزمره، افکار و برنامه‌های آینده اعضای BTS را نمایش می‌دهد. این نمایش در سال ۲۰۲۳ به طور انحصاری در سرویس‌های استریم دیزنی در دسترس خواهد بود.»

بی‌تی‌اس در اوایل این ماه فاش کرد که قصد دارند حرفه خود را با تمرکز بر پروژه‌های انفرادی ادامه دهند. Hybe بعداً توضیح داد که با وجود این جدایی که در ابتدا به عنوان یک وقفه توصیف شد، و همچنین علاقه اعضای گروه به تلاش‌های فردی، آنها همچنان با هم باقی می‌مانند و هفت عضو بی‌تی‌اس به شرکت در فعالیت‌های گروهی ادامه خواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا