تیتر روزسینمای جهان

بی‌اطلاعی پلیس جنایی امریکا از الک بالدوین

مقامات نیومکزیکو می‌گویند دقیقا از محل الک بالدوین باخبر نیستند.

طبق آنچه دیلی‌میل نوشته، مقامات پلیس امریکا می‌گویند هرچند الک بالدوین هنرپیشه معروف هالیوود در جریان تحقیقات درباره حادثه‌ای که در محل فیلمبرداری فیلم «زنگار» رخ داد و منجر به کشته شدن مدیر فیلمبرداری هالینا هاچینز و زخمی شدن جوئل سوزا کارگردان شد همکاری داشته است اما در حال حاضر آنها از محل دقیق حضور او اطلاعی ندارند.

بالدوین روز چهارشنبه مقاله نیویورک‌تایمز را درباره این حادثه آشکار در حساب توئیترش بازنشر کرد. تایمز گزارش می‌دهد که دستیار کارگردان دیو هالز به بازرسان گفته است که باید قبل از شلیک گلوله مرگبار بالدوین که منجر به کشته شدن هالینا هاچینز و مجروح شدن کارگردان جوئل سوزا در پنجشنبه گذشته شد، هر دور را در هر اتاق بازرسی می کرد.

طبق اسناد به دست آمده ظاهرا هالز از وجود گلوله‌های واقعی در داخل اتاق اسلحه بی‌اطلاع بوده است. هالز به بازرسان اعتراف کرد که او همه اسلحه‌ها را درست بازرسی نکرده است.

سوزا که پس از اصابت گلوله به کتفش از بیمارستان مرخص شد، روز سه‌شنبه برای اولین بار پس از حادثه در نزدیکی خانه خود در سانفرانسیسکو در ملاء عام دیده شد. بالدوین آخرین بار روز شنبه صبح در حال ترک هتلی در نیومکزیکو با همسر هاچینز، متیو هاچینز و پسرش آندروس، دیده شده است.

مقامات پلیس جنایی امریکا می‌گویند ممکن است الک بالدوین هنرپیشه معروف هالیوود با اتهام قتل مدیر فیلمبرداری، هالینا هاچینز روبرو شود. به گفته مقامات پلیس، هیچ کس ازجمله بالدوین رد اتهام نشده است.

 

منبع: دیلی‌میل‌آنلاین

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا