تلویزیون

ببینید|تصاویر جدید از بی همگان

سریال «بی همگان» به تهیه کنندگی مهران مهام و به کارگردانی بهرنگ توفیقی با قلم علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی در منطقه جاجرود درحال تصویربرداری است و به زودی چند بازیگر اصلی دیگر به این مجموعه تلویزیونی اضافه خواهند شد.

به گزارش سینماپلاک؛ سریال «بی همگان» به تهیه‌کنندگی مهران مهام و به کارگردانی بهرنگ توفیقی با قلم علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی درحال تصویربرداری است.

مهران مهام گفت: طبق برنامه ریزی و با اضافه شدن بازیگران جدید بر اساس فیلمنامه تصویربرداری سریال در لوکیشن‌های مختلف ادامه دارد و کار در گلابدره فعلا به شکل موقت به اتمام رسیده و درحال حاضر مشغول تصویربرداری سریال در لوکیشنی حوالی جاجرود هستیم.

مهام ادامه داد: کار در لوکیشن‌های ورزشگاه تنیس، کافی شاپ ، گلابدره پیش رفته است و درحال حاضر گروه در ویلایی حوالی جاجرود مشغول کار هستند.

در خلاصه داستان این سریال که برای گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما ساخته می شود آمده است: در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم، لطف آنچه تو اندیشی حکم آنچه تو فرمایی.

در سریال «بی همگان» بازیگرانی چون کاظم هژیر آزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش، داریوش سلیمی، بردیا دیانت و بازیگر خردسال: رستا رحیمیان و تیارا عسگری و دانیال جعفری بازی داشتند و اخیرا «کاوه خداشناس»، «سمیرا حسن پور»، «محمد حیدری»، «بهنام مومنی»، «امیرحسین آصفی»، «یاسین مسعودی»، «علی اصغر رضائی»، «مجید اکبری» مقابل دوربین سریال «بی همگان» رفته اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا