تیتر روزسینمای جهان

احتمال محکومیت شکیرا به 8سال زندان

دادستان خواستار محکومیت 8ساله شکیرا به اتهام کلاهبرداری مالیاتی شد.

سینماپلاک؛ شکیرا ستاره پاپ کلمبیایی متهم به عدم پرداخت ۱۴.۵ میلیون یورو ( ۱۵ میلیون دلار) مالیات به دولت اسپانیا بین سالهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ است.

دادستانی اسپانیا روز جمعه گفته است در صورتی که در محاکمه مورد انتظار، شکیرا به اتهام کلاهبرداری مالیاتی مجرم شناخته شود، از دادگاه خواهند خواست تا ستاره پاپ کلمبیایی را به هشت سال و دو ماه زندان محکوم کند.

شکیرا که نام اصلی او شکیرا ایزابل مبارک ریپول است، متهم به پرداخت نکردن ۱۴.۵ میلیون یورو (۱۵ میلیون دلار) مالیات به دولت اسپانیا بین سالهای ۱۰۱۲ تا ۲۰۱۴ است.

در کیفرخواست شش اتهام علیه شکیرا شرح داده شده است. این خواننده این هفته توافقنامه پیشنهادی دادستان را رد کرد و به جای آن تصمیم گرفت به دادگاه برود. تاریخ محاکمه هنوز تعیین نشده است.

روزنامه‌نگاران او در لندن روز جمعه در بیانیه‌ای گفتنه‌اند که “شکیرا همیشه همکاری کرده و به قانون پایبند بوده و رفتاری بی‌عیب و نقص را به عنوان یک فرد و یک مالیات دهنده نشان داده است.” روزنامه‌نگادان آژانس مالیاتیِ اسپانیا را به نقص حقوق شکیرا متهم کردند.

تیم روابط عمومی اسپانیایی شکیرا، اوایل این هفته گفت که این هنرمند مبلغی را که گفته می‌شود بدهکار است، درواقع شامل ۳میلیون یورو سود است.

دادستانی بارسلونا مدعی شده‌اند که برنده گرمی بیش از نیمی از هر سال را بین سالهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ را در اسپانیا سپری کرده است و باید در این کشور مالیات پرداخت می‌کرد.

شکیرا اخیرا به رابطه ۱۱ ساله خود با جرارد پیکه، ستاره باشگاه بارسلونا، که از او دو فرزند دارد، پایان داده است. این خانواده در بارسلونا زندگی می‌کردند.

منبع: هالیوودرپیورتر

مترجم: سارینا عزتی‌زاده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا