تیتر روزسینمای ایران

گذر انفرادی از 40میلیارد و صعود علف زار به رتبه پنجم/سینما همچنان نمی‌فروشد

جدول فروش سینماهای ایران در ابتدای این هفته با گذر انفرادی از 40میلیارد و صعود علف زار به رتبه پنجم دستخوش تغییراتی شد.

صدرا حاج‌بابایی- سینماپلاک؛ در ابتدای هفته دوم تیرماه، فیلم سینمایی انفرادی توانست از مرز 40میلیاردتومان عبور کند و جایگاه خود را در صدر جدول فروش سینماهای کشور تثبیت کند. علف زار به کارگردانی کاظم دانشی هم توانست روز صفر اولین ساخته سعید ملکان در مقام کارگردان را پشت سر بگذارد و بر جایگاه پنجم پرفروش‌ترین فیلم‌های روز سینمای ایران تکیه بزند.

انفرادی به گارگردانی سیدمسعود اطیابی در هفته‌ای که گذشت بیش از 116هزار مخاطب و 3/6 میلیارد فروش و علف‌زار حدود 42هزار مخاطب و بیش از 1/4میلیارد فروش داشت.

 چند میگیری گریه کنی 2 و همچنین سگ بند در این هفته با 750 و 675 میلیون تومان به ترتیب در جایگاههای سوم و چهارم قرار گرفتند.

هناس فیلمی از حسین دارابی در هفته اخیر فروشی 600 میلیونی را تجربه نمود و در رده پنجم جدول فروش هفتگی جا خوش کرد. با توجه به این فروش و احتمال ادامه آن در این هفته، این فیلم پتانسیل پشت سر گذاشتن فیلم حمیدرضا قربانی یعنی مغز استخوان را دارد و میتواند جایگاه نهمی فیلم های پرفروش امسال را از آن خود کند.

زالاوا و روز ششم هم فیلم‌هایی هستند که به تازگی به جدول اکران اضافه شدند. زالاوا ساخته ارسلان امیری در ژانری متفاوت از دیگر فیلم‌های روی پرده از هشتم تیر ماه اکران شد و تا امروز بیش از 7هزار بلیت فروخته و روز ششم اولین ساخته حجت قاسم‌زاده که از ترکیب بازیگران مصطفی زمانی، بهاره افشاری، مهران احمدی و امیر جعفری بهره می‌برد و از اول تیر روی پرده رفته بیش از 8هزار تماشاگر در هفته گذشته داشته است.

طلاخون ساخته ابراهیم شیبانی که از بازیگرانی همچون شهاب حسینی و حسام منظور بهره می‌برد و ماجرای یک زن قاتل زنجیره‌ای را روایت می‌کند هم حدود 7هزار تماشاگر را به سینما کشانده و باید دید با توجه به موضوع ملتهبش آیا می‌تواند تماشاگران بیشتری جلب کند یا در شرایط اقتصادی این روزها با شکست روبه‌رو خواهد شد.

والدین امانتی تنها فیلم ژانر کودک سینمای این روزها اما به نظر با یک شکست واضح روبه‌رو شده است. درحالی‌که معمولا فیلم‌های حسین قناعت در این ژانر با استقبال حداقل متوسط مخاطبان روبه‌رو می‌شد، والدین امانتی که از 18خرداد روی پرده است در هفته‌ای که گذشت با 5هزار مخاطب جایگاه خوبی در جدول فروش ندارد. این فیلم در کل دوره اکران تا امروز حدود 540میلیون تومان فروش داشته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا