تلویزیون

ژاله صامتی: «زیرخاکی» فرق می‌کند!

ژاله صامتی درباره ساخت سری جدید «زیرخاکی» با بیان اینکه سری جدید اتفاقات بامزه ای را در پیش خواهد داشت، گفت: من اصلا آدم سریال نیستم اما جریان «زیرخاکی» خیلی فرق می کند و اگر حالم در این سریال خوب نبود، در آن بازی نمی کردم.

ژاله صامتی ـ بازیگر سریال «زیرخاکی» ـ درباره ساخت سری جدید با اعلام اینکه پیش تولید این مجموعه آغاز شده و از آذر ماه کلید خواهد خورد، اظهار کرد: ساخت سری جدید این سریال در واقع ادامه همان بخش قبل است اما به دلیل شرایط کرونا فاصله صورت گرفت. من و همه عوامل «زیرخاکی» به دلیل اینکه مردم به این سریال علاقه مندند، حتی اگر شرایط، شرایط خوبی هم نباشد، قلبا و از جان و دل برای مردم کار را پیش می بریم.

صامتی درباره لزوم ساخت سریال های طنز در تلویزیون در شرایط امروز جامعه که مردم نیاز به خنده و شادی دارند، اظهار کرد: در روزگاری که مردم به این میزان تحت فشار هستند و خیلی چیزها غم انگیز است، ساخت کارهای طنز و کارهایی از جنس «زیرخاکی» حال مردم را خوب کند و البته این را از بازخوردهای مردم که حالشان با دیدن این کار خوب است، می گویم.

ژاله صامتی در ادامه با اشاره به بن مایه طنز سریال «زیرخاکی» اظهار کرد: با وجود اینکه فضای بازی برای ارائه کار طنز وجود ندارد اما موفقیت سریال «زیرخاکی» به دلیل این است که عواملِ کاربلد و باسوادی پشت کار هستند و باتوجه به خطوط قرمز و رعایت آنها، از هوش خود استفاده می کنند که خط قرمزها و سانسورها را دور بزنند، در عین اینکه آسیبی به فحوای کلام و قصه وارد نشود. اگر گروهی ناشی پای کار بودند ممکن بود شوخی ها از دست بروند. چیزی که در برخی کارها می بینیم؛ یا می خواهند با لباس ها و فضاسازی های چرت و پرت مردم را بخندانند یا با شوخی های اروتیک. نمی دانند که کار طنز یک کار فرهنگی است که با جوک گفتن خیلی متفاوت است.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا