سینمای ایرانتیتر روز

مازیار لرستانی از ممنوعیت در تلویزیون تا پیشنهاد بازی در یک فیلم سینمایی

مازیار لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون این روزها یکی از پرخبرترین بازیگران سینمای ایران است.

سینماپلاک؛ شهره لرستانی بازیگر ایرانی که مدتی پیش خبر از تطبیق جنسیت خود داد و نام مازیار لرستانی را برای خود برگزید این روزها به یکی از پرخبرترین بازیگران سینمای ایران تبدیل شده است.

در همان روزهای ابتدایی پس از تطبیق جنسیت این بازیگر 56ساله برخی در شبکه‌های اجتماعی از احتمال ممنوع‌التصویری این بازیگر نوشتند و بایگانی شدن فیلم و سریال‌هایی که این بازیگر در آنها نقشی داشته را امری محتمل دانستند.

گمانه‌زنی روزنامه هفت صبح

گمانه‌زنی‌ای که با پخش تله‌فیلم «ماه‌منیر» در همان روزها و آغاز بازپخش سریال «مختارنامه» تقریبا منتفی شده بود اما با گزارش رسمی یک رسانه وارد فاز جدی‌تری شد.

روزنامه هفت صبح در شماره روز دوشنبه سوم مرداد نوشت: «بعد از اعلام رسمی تطبیق جنسیت شهره لرستانی توسط خودش، گفته می‌شود به شبکه‌های تلویزیونی اعلام شده فعلا سریال‌هایی با بازی او را پخش نکنند.»

پیشنهادات جدید

پیشنهاد بازیگری برای مازیار لرستانی

همزمان با انتشار این خبر و بازتاب آن در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های آنلاین مازیار لرستانی در صفحه شخصی‌اش از پیشنهاد بازی در یک فیلم سینمایی خبر داد. اتفاقی که در صورت رخ دادن دوران بازیگر مازیار لرستانی را وارد فاز جدیدی خواهد کرد.

شهره لرستانی دراین‌باره نوشت: «چند روز پیش نقشی در یک فیلمی تازه به من پیشنهاد شد. ممنونم از کارگردان‌ها و تهیه‌کننده‌های پیشرو و ممتازی که من رو در قامت امروزم می‌پسندند. اگر خدا بخواد با هم خاطره‌های جدید می‌سازیم.»

تکذیب خبر ممنوع‌التصویری

یک روز بعد از خبر روزنامه هفت صبح درباره بایگانی شدن فیلم‌ها و سریال‌های شهره لرستانی در صداوسیما، اما خبرگزاری تسنیم این خبر را از اساس کذب دانست.

این خبرگزاری در گزارشی نوشت: «پیگیری‌ها حاکی از این است این اخبار از اساس کذب بوده و تصمیمی برای بایگانی شدن و پخش نشدن آثار تلویزیونی شهره لرستانی اتخاذ نشده است و پخش آثار او از رسانه ملی هیچ ممنوعیتی ندارد.»

این خبرگزاری در ادامه با تاکید بر اینکه فرآیند تطبیق جنسیت شهره لرستانی، پس از طی مراحل قانونی و شرعی انجام شده نوشت: «تغییر هویت جنسیتی مسأله‌ای است که در سال‌های گذشته برای افراد گوناگون در کشور صورت گرفته و تشخیص تیم‌های متخصص پزشکی درباره این افراد همواره مورد تأیید علمای دینی و شارع مقدس بوده است. برخی این مسأله را از ظرفیت‌های برجسته و نشانه روزآمدی فقه شیعه می‌دانند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا