نمایش خانگیتلویزیون

پشه مهمونی ممنوع التصویر شده است؟/پاسخ سرپرست معاونت کاربران ساترا

غیبت کاراکتر عروسکی پشه در دو قسمت اخیر برنامه «مهمونی» شائبه ممیزی این کاراکتر را به وجود آورد.

سینماپلاک؛ پشه یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین کاراکترهای برنامه مهمونی ایرج طهماسب است. کاراکتری که از همان اولین قسمت‌ها هم مورد توجه مخاطب قرار گرفت و هم زیر تیغ نقد رسانه‌های تندرو رفت.

دیالوگ‌ معروف این کاراکتر که کاظم سیاحی صداپیشه‌اش است یعنی بده بزنیم همانقدر که در دیالوگ‌های محاوره‌ای مردم وارد شد، مورد انتقاد برخی رسانه‌های دلواپس قرار گرفت و آن را اروتیک دانستند.

غیبت این کاراکتر عروسکی در دو قسمت اخیر این برنامه که با حضور علی شادمان و امیرحسین رستمی منتشر شده، خبرساز شده است و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به این موضوع اشاره کرده‌اند.

هرچند در گذشته هم پیش آمده بود که در برخی از قسمت‌ها، یک یا دو کاراکتر عروسکی حضور نداشتند ولی غيبت این کاراکتر که در کنار بچه مهمترین عروسک‌های مهمونی ایرج طهماسب هستند آن هم برای دو قسمت متوالی، این شائبه را به وجود آورده که پشه مهمونی زیر تیغ سانسور ساترا رفته است.

پس از انتشار این خبر در سینماپلاک و بازنشر گسترده آن در فضای مجازی، محمدصادق افراسیابی سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی درباره ممیزی این کاراکتر و اینکه ساترا در این باره دخالتی داشته است یا خیر به مهر گفت: بر اساس گفت‌وگویی که با آقای حسام‌پور معاون پایش و نظارت ساترا داشتم غیبت پشه در دو قسمت اخیر سریال مهمونی، هیچ ارتباطی با ساترا ندارد.

وی افزود: بر اساس پیگیری که از طریق دیگری انجام دادم مطلع شدم این موضوع به دلیل برنامه کاری کاظم سیاحی در محصولی دیگر بوده است که همین امر باعث شده است او نتواند در دو قسمت اخیر حضور پیدا کند و پشه به برنامه مهمونی باز خواهد گشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا