سینمای جهان

نامه سرگشاده جورج کلونی به مدیران رسانه ها

جرج کلونی در نامه سرگشاده‌ای از سردبیران نشریات زرد خواست تا انتشار تصاویر فرزندان چهره‌های مطرح یا به عبارتی سلبریتی‌ها را متوقف کنند.

این نامه خطاب به روزنامه‌هایی مانند دیلی‌میل و دیگر نشریه‌ها منتشر شده است

کلونی می‌نویسد که انگیزه‌اش از نوشتن این نامه، دیدن عکس‌های پسر 14ماهه بیلی لورد در سایت این روزنامه بوده، اگرچه این تصاویر بعدا حذف شدند.

کلونی 60 ساله نامه را چنین شروع می‌کند: «با دیدن عکس‌های نوزاد یک ساله بیلی لورد در نشریه _با توجه به این واقعیت که شما متعاقباً آن عکس‌ها را حذف کردید،_ از شما می‌خواهیم که از قرار دادن چهره فرزندان ما در نشریه خود خودداری کنید.

او در ادامه می‌نویسد: «من یک چهره شناخته‌شده هستم و اغلب عکس‌های مزاحم را به عنوان بخشی از تاوانی که باید برای انجام کارم بپردازم، می‌پذیرم. فرزندان ما چنین تعهدی نداشته‌اند. ماهیت کار همسرم باعث می‌شود که او با گروه‌های تروریستی مقابله کند و آنها را محاکمه کند و ما تا آنجا که می‌توانیم برای حفظ امنیت خانواده خود اقدامات احتیاطی انجام می‌دهیم.»

.کلونی استدلال می‌آورد که به عنوان والدین نمی‌توانند از فرزندان خود محافظت کنند اگر هر نشریه‌ای صورت آنها را روی جلد خود قرار دهد.

بازیگر برنده اسکار توضیح می‌دهد که او و همسرش، امل کلونی، هرگز عکس‌های فرزندانشان – دوقلوهای چهار ساله الا و الکساندر – را نفروخته‌اند و در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارند، زیرا این کار زندگی آنها را به خطر می‌اندازد.

جورج کلونی در پایان می‌نویسد: «نه به خاطر خطرات پارانوئید، بلکه به دلیل مسائل دنیای واقعی، با پیامدهای واقعی(تصاویر را منتشر نکنید). امیدواریم که شما موافق باشید که نیاز به فروش تبلیغات بیشتر مهم‌تر از نیاز نشر تصاویر کودکان بی‌گناه است که سوژه باشند. با تشکر از شما.»

منبع: دنیای تصویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا