سینمای ایران

مهدی آذرپندار از محمد خزاعی حکم گرفت

محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور طی حکمی مهدی آذرپندار را به عنوان سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران منصوب کرد.

بنا بر گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، متن حکم رئیس سازمان سینمایی به شرح زیر است:

جناب آقای «مهدی آذرپندار»

نظر به تجربه، دانش و شایستگی شما به را به سمت سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران منصوب می نمایم.

انجمن سینمای جوانان ایران، گسترده‌ترین مرکز تعلیم و تربیت فیلمسازان جوان و آینده‌سازان سینمای ایران است؛ و بستری است برای شناسایی و رویش استعدادهای جدید، بازسازی انقلابی سینما، جوان سازی و تحول در ساختار سینمایی کشور.

از این رو، به ضرورت الزامات و مقتضیات جامعه امروز، پرورش نسل جدید فیلمسازی به عنوان پیشتازان توسعه و تعالی سینما با بینش، بصیرت و تجربه‌های نو از جمله مهم ترین نیاز سینمای کشور است و این مجموعه، باید اندیشکده نوگرایی و خاستگاه جریان شناسی و جریان سازی نوین سینمای انقلاب اسلامی باشد.

تربیت نیروی انسانی جوان در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، تحول در ساختارهای آموزشی و پرورشی فیلمسازی، بازنگری در جشنواره‌های سینمای جوان و فیلم کوتاه تهران، طراحی استراتژی برای تعاملات بین المللی و حمایت عادلانه فراگیر از جوانان سراسر کشور، به‌خصوص مناطق محروم از جمله وظایف و اولویت‌های انجمن سینمای جوان ایران است.

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های علمی، مدیریتی و اجرایی و همچنین، نیروهای خلاق، جوان و پرتوان، در جهت تحقق راهبردهای کلان سازمان سینمایی و پاسخگویی به انتظارات و مطالبات و نیز پیشبرد ماموریت‌های این حوزه تلاش کنید. توفیق شما را از خداوند متعال خواستارم.

محمد خزاعی ، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی/ آبان ماه 1400

 

همچنین رئیس سازمان سینمایی از تلاش ها و زحمات سید صادق موسوی در انجمن سینمای جوانان تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، مهدی آذرپندار متولد ۱۳۶۸ و فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت است. وی فعالیت‌هایی همچون مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه (۹۷ تا ۱۴۰۰)، عضو شورای عالی نمایش سیما (۹۸ تا ۹۹ و ۸۹ تا ۹۱)، قائم مقام خانه تولیدات جوان صداوسیما(۹۶-۹۷)، مدیر مرکز آفرینش های هنری سازمان بسیج مستضعفین (سال ۹۶)، داوری در جشنواره های مقاومت، ایثار و عمار و فعالیت در رسانه‌های مختلف به عنوان منتقد، دبیر و عضو هیئت تحریریه را در کارنامه خود دارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا