تلویزیونانتخاب سردبیر

مستوران با مخاطب 15درصدی پربیننده‌ترین سریال تلویزیون شد!

سریال مستوران با میزان مخاطب بسیار پایین 15/4درصد پربیننده‌تر از دیگر سریال‌های تلویزیون در نیمه اول تیرماه سال 1401 بوده است.

سینماپلاک؛ روابط عمومی سازمان صداوسیما آخرین نتایج نظرسنجی درصد مخاطب و میزان رضایت سریال‌های تلویزیونی را منتشر کرده و براساس آن سریال مستوران که این شب‌ها روی آنتن شبکه یک می‌رود با 15/4 درصد مخاطب، از دیگر سریال‌های تلویزیون که اولین پخش خود را می‌گذرانند و از شبکه‌های مختلف روی آنتن می‌روند پربیننده‌تر بوده است.

این درحالی‌است که سابق بر این سریالی با آمار مخاطب 15درصد در این نظرسنجی‌ها در رده پایین و در لیست سریال‌های کم‌مخاطب قرار می‌گرفت.

سریال اوج پربیننده‌ترین شد

آمار مخاطب سریالهای تلویزیون تیر1401
سریال مستوران

«مستوران» که در سازمان اوج تولید شده، براساس این نظرسنجی رضایت 69/9درصد از مخاطبان خود را کسب کرده است.

دومین سریال از نظر مخاطب در این لیست سریال «تازه وارد» است که روی آنتن شبکه سه می‌رفت و به تازگی پخش آن به پایان رسیده است. این سریال رضایت 63/5 درصد مخاطبان را به دست آورده است.

فصل دوم «وضعیت زرد» که از شبکه سه به شبکه دو کوچ کرده است در رده سوم این لیست قرار گرفته و 9/8درصد مخاطب داشته است.

«آقای قاضی» سریالی که داستان‌هایی که در یک دادگاه می‌گذرد را روایت می‌کند و آخر هفته‌ها روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود توانسته 9/6درصد بیننده را پای تلویزیون بنشاند.

آمار مخاطب «داستان یک شهر» ورژن جدید؛ چیزی شبیه به فاجعه!

آمار مخاطب سریالهای تلویزیون تیر 1401
سریال داستان یک شهر

«داستان یک شهر» ورژن تازه سریال پرمخاطب اصغر فرهادی که در سال 1378 روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رفت و فصل جدید آن به کارگردانی محمدرضا آهنج تولید شده است تنها 3/5درصد بیننده جذب کرد.

آخرین سریال این لیست هم سریال «آغاز» است که روی آنتن شبکه 4 سیما رفته و تنها 1/2 درصد مخاطب کسب کرده است.

ستایش 3 پربیننده‌ترین سریال تلویزیون

آمار مخاطب سریالهای تلویزیون تیر 1401
سریال ستایش3

در این نظرسنجی، میزان بیننده‌های سریال‌های تکراری سیما در نیمه اول تیر 1401 نیز بررسی شد. از میان سریال‌های تکراری، سریال «ستایش 3» از شبکه آی فیلم با 26/3 درصد مخاطب، پر بیننده‌ترین سریال تکراری بوده‌ است. همچنین 86/2 درصد بینندگان سریال «ستایش 3» از این سریال در حد«زیاد» رضایت داشته‌اند.

بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات، سریال «حکم رشد» با 24/3 درصد مخاطب، پربیننده‌ترین سریال سیما در نیمه دوم خرداد سال 1401 بوده‌ است.

 

دراین‌باره بخوانید:

پشت پرده سه فصلی شدن یک سریال ضعیف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا