سینمای جهان

اظهارنظر جنجالی شان پن درباره مردان آمریکایی

شان پن در مصاحبه با ایندیپندنت بر گفته های خود درباره تغییر رفتار مردان در جامعه آمریکا تاکید کرد.

شان پن بازیگر برنده دو جایزه اسکار در گفتگوی تازه با ایندیپندنت بر باور خود مبنی براینکه «مردان رفتار به شدت زنانه» پیدا کرده اند، بار دیگر تاکید کرد.

شان پن در اوایل ماه جاری میلادی پس از گفتگو با یکی از رونامه ها در مورد مردان آمریکایی به تیتر یک رسانه ها تبدیل شده بود. پن در آن مصاحبه گفته بود: من در باشگاهی به سر می برم که باور بر این است که مردان در فرهنگ آمریکایی به شدت رفتار و منش زنانه پیدا کرده اند.

این بازیگر سرشناس سینمای جهان تاکید کرده بود که به نظرش بی رحم بودن یا بی احساس بودن در قبال زنان ربطی به مردانگی ندارد.

بازیگر فیلم «میلک» در این باره گفته بود: اما فکر نمی کنم برای اینکه بخواهیم بدون غرض و بدون تبعیض با زنان رفتار کنیم باید تبدیل به خودشان (زن ها) شویم.

پن حالا در گفتگو با ایندیپندنت که از او خواسته شده بود تا مورد این اظهار نظر توضیح دهد، بار دیگر روی گفته هایش تاکید کرد و گفت: فکر می کنم مردان، کاملا زنانه رفتار می کنند.

ستاره «راه رفتن مرد مرده» خاطرنشان کرد: من زن های بسیار قوی‌ای را در زندگی ام دارم که مردانگی را نشانه ظلم به خودشان نمی دانند.

شان پن در پایان این گفتگو علت تغییر پوشش مردان را ژن ترسو خواند و گفت: ژن های ترسو باعث شده تا مردان شلوارهای جین را کنار گذاشته و دامن به پا کنند.

طبق اعلام ایندیپندنت، در این گفتگو دیلان پن دختر شان پن در کنار این ستاره آمریکایی حضور داشت و در هنگام گفتن این جملات، ساکت و آرام به فضای بالا خیره شده بود.

شان پن و دیلان پن برای تبلیغ فیلم مشترک شان با عنوان «روز پرچم» در این گفتگو شرکت کرده بودند.

 

منبع:صبا

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا