تلویزیون

فحاشی به پژمان بازغی به خاطر بازی در «افرا»

پژمان بازغی با اعتقاد بر اینکه تلویزیون به قصه‌های متفاوت و مدرنی مثل «افرا» نیاز داشت، پایان این سریال را غافلگیر کننده عنوان کرد.

پژمان بازغی درباره سریال «افرا» که مدتی پیش پخش آن از تلویزیون به پایان رسید، گفت: تلویزیون به قصه‌هایی مثل «افرا» که کمی مدرن‌تر و همراه با جامعه باشد احتیاج دارد. ما همیشه در تلویزیون از نقطه آ تا نقطه ب می‌رویم و سعی می‌کنیم یک قصه خطی را رعایت کرده و یک قهرمان داشته باشیم. «افرا» غافلگیری داشت و تا لحظه آخر مردم نمی‌توانستند حدس بزنند که چه اتفاقی می‌افتد.

بازغی درباره برخی انتقادها به شخصیتی که در «افرا» بازی کرد و رفتار این شخصیت، توضیح داد: از قسمت ۱۷ ـ ۱۸ به بعد خیلی‌ها به صفحه‌ام در فضای مجازی آمده و به خاطر رفتارم در سریال انتقاد می‌کردند. در صورتی که زود قضاوت کردند و در انتها قاتل را بخشیدند. ما در جایگاهی نیستیم که قضاوت کنیم و هر کسی دلایل خودش را دارد. حسنش این بود که در این مجموعه هم خانواده ضارب و هم مقتول را می‌دیدم و به هر دو طرف حق می‌دادیم. اینکه مردم واکنش نشان می‌دادند، خوب بود؛ البته گاهی الفاظ نادرست هم به کار می‌بردند این هم بخشی از حرفه ماست. منِ پژمان بازغی به عنوان کسی که بیش از بیست سال است در سینما و تلویزیون کار می‌کند، می‌گویم این حجم از بازخورد لذت‌بخش است؛ حتی الفاظ بد هم بازخورد خوب است، زیرا انقدر نقش طبیعی بوده و مخاطب ارتباط برقرار کرده که واکنش نشان می‌دهد.

تلخی «افرا» را کم کردیم

بازیگر «افرا» که مهمان برنامه «سریالیست» بود، درباره تلخ بودن قصه «افرا» عنوان کرد: آقای توفیقی خیلی احساسی است. پشت صحنه با ما گریه می‌کند و می‌خندد. در سکانس‌های احساسی می‌دیدم که گریه کرده است.  من می‌دیدم که در مونتاژ چقدر سعی کردند بخش‌های تلخ را کمتر کنند چون خیلی تلخ‌تر از این بود. آقای توفیقی گفتند الان شرایط مردم زیاد خوب نیست و برخی پلان‌ها را خارج کردند.

بهرنگ توفیقی ـ کارگردان سریال «افرا» ـ  نیز در پاسخ به سوال مجری برنامه در این خصوص که دلیل افت بیننده‌های سریال «افرا» در تلوبیون بعد از قسمت ۱۰ چیست؟ توضیح داد: تعداد بازدید در تلوبیون بعد از قسمت ۱۰ و بعد از قسمت ۶  افت داشته که دلیلش این بود که از یک جا به بعد بیننده‌ها در تلویزیون همراه ما شدند. یعنی از قسمت ۶ با سریال همراه شده‌اند و بعد رفتند قسمت‌های قبل را در تلوبیون دیده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا