نمایش خانگی

شاهرخ خان با «پاتان» به نمایش خانگی آمد

فیلم موفق «پاتان» به‌طور اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت دوبله شد.

سینماپلاک؛ بنا به خبر روابط عمومی، علاقه‌مندان به سینمای هند و سینمای روز دنیا می‌توانند فیلم موفق و تحسین‌شده «پاتان» را با بازی شاهرخ خان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنند.

«پاتان» از محصولات سال 2023 سینمای هند بوده و به کارگردانی سیدهارت آناند در ژانرهای اکشن و ماجرایی ساخته شده است.

شاهرخ خان بازیگر اصلی این فیلم است و دیپیکا پادوکون، جان آبراهام، دیمپله کاپادیا و آشوتوش رانا هم شاهرخ خان را همراهی کرده‌اند. سلمان خان، دیگر فوق‌ستاره سینمای هند، حضوری کوتاه و افتخاری در «پاتان» دارد.

شاهرخ خان با پاتان در شبکه نمایش خانگی

فیلم «پاتان» داستان قهرمانی است که تلاش می‌کند بعد از به هم خوردن روابط بین هند و پاکستان، برنامه‌های جاسوس‌های پاکستانی را خنثی کرده و مانع انتشار ویروس قدرتمند آنها در هند شود.

منتقدان جنبه‌هایی از فیلم «پاتان» همچون موسیقی متن، کیفیت سکانس‌های اکشن و نقش‌آفرینی بازیگران (به‌خصوص بازی‌های شاهرخ خان، دیپیکا پادوکون و جان آبراهام) را ستایش کرده‌اند.

«پاتان» از 25 ژانویه 2023 (5 بهمن 1401) در هند به نمایش درآمد و با استقبال چشمگیر منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد.

فروش این فیلم تاکنون در سطح جهان به بیش از 130 میلیون دلار رسیده است که «پاتان» را در جایگاه پرفروش‌ترین فیلم هندی سال 2023 تا امروز و پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای هند قرار می‌دهد. تا تاریخ 8 آوریل 2023 (19 فروردین 1402) «پاتان» رتبه دهم را در فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای جهان در سال 2023 به خود اختصاص داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا