نمایش خانگی

بهروز رهبری فر و عبدالله روا در سریال جدید پیمان قاسمخانی/روزی روزگاری مریخ

اولین قسمت سریال روزی روزگاری مریخ روز سه‌شنبه ۲۱ تیر ماه از دو پلتفرم «فیلیمو» و «نماوا» پخش شد.

سینماپلاک؛ کمدی روزی روزگاری مریخ، به کارگردانی مشترک پیمان قاسم‌خانی و محسن چگینی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی، با داستانی متفاوت به شبکه نمایش خانگی آمد.

این سریال تازه‌ترین تجربه مشترک همکاری دو پلتفرم نماوا و فیلیمو است که به نظر می‌رسد پس از مدتی پخش کاملا انحصاری سریال‌های تولید خودشان، تصمیم گرفته‌اند یک بار دیگر پخش مشترک سریال‌هایی که در خارج از دو پلتفرم تولید می‌شود و تنها برای پخش به آنها سپرده می‌شود را تجربه کنند.

این اتفاق چندی پیش درباره سریال «جادوگر» رخ داد و حالا نماوا و فیلیمو پخش مشترک یک سریال کمدی دیگر را به عهده گرفته‌اند تا از تمام ظرفیت‌شان برای جذب مخاطب استفاده کنند.

روزی روزگاری مریخ وارد نمایش خانگی شد

سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر نوروزی،امیر کاظمی، بهادر مالکی، امیرمهدی ژوله، نوشین تبریزی، رامین ناصر نصیر، فلامک جنیدی، پیمان فاطمی، کاظم نوربخش و مهراب قاسم‌خانی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نام عبدالله روا مجری تلویزیون و بهروز رهبری‌فر بازیکن پیشکسوت فوتبال هم در لیست بازیگران این سریال به چشم می‌خورد. رهبری‌فر پیش از این در سریال «پژمان» یک بار حضور در بازیگری و همکاری با پیمان قاسمخانی را تجربه کرده است و «روزی روزگاری مریخ» تجربه جدید این فوتبالیست در این عرصه است.

در خبری که روابط عمومی سریال منتشر کرده آمده است: طراحی و سرپرستی نویسندگان «روزی روزگاری مریخ» را پیمان قاسم‌خانی به عهده داشته است و در خلاصه داستان این سریال آمده: در روزگاری هستیم که همه موجودات از سیارات مختلف به مریخ سفر می‌کنند … شما چطور؟

قسمست اول «روزی روزگاری مریخ» سه‌شنبه 21 تیر از این دو پلتفرم عرضه شد و طبق خبری که روابط عمومی نماوا منتشر کرده قسمت دوم آن فردا (چهارشنبه 22تیر) منتشر خواهد شد و پس از آن هر سه‌شنبه عرضه خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا