تلویزیونتیتر روز

رازگشایی از تصویر نگاتیو عادل فردوسی پور بر لوگوی فوتبال360

روز گذشته تعدادی از صفحات ورزشی اینستاگرام ویدئویی تبلیغاتی منتشر کردند از فوتبال360، رسانه عادل فردوسی پور.

سینماپلاک؛ فوتبال 360 نام رسانه‌ای است که عادل فردوسی پور پس از ناامیدی از بازگشت به تلویزیون و صدور مجوز ساخت برنامه‌‌ای برای پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی راه‌اندازی کرد. رسانه‌ای ورزشی که در ماه‌های گذشته کار خود را در پایگاه خبری، صفحه اینستاگرام و پادکستی با همین عنوان آغاز کرده و توانسته مخاطبانی برای خود به دست آورد.

روز گذشته اما صفحات ورزشی اینستاگرام ویدئویی تبلیغاتی منتشر کردند با کپشن «فوتبال برای همه؛ منتظر خبرهای خوب از فوتبال 360 باشید.» ویدئویی که صدای عادل فردوسی‌پور بر آن قرار گرفته و نزدیکان این برنامه‌ساز و گزارشگر باسابقه می‌گویند خبر از تولید برنامه‌ای جدید توسط او می‌دهد.

گفته می‌شود عادل فردوسی‌پور که پس از تعطیلی «نود» با چراغ قرمز برخی نهادها امکان برنامه‌سازی در هیچ‌کدام از پلتفرم‌های نمایش خانگی را هم پیدا نکرد، حالا قرار است با گفت‌وگو با ستاره‌های فوتبال سبک جدیدی از برنامه‌سازی بر بستر اینستاگرام را کلید بزند. برنامه‌ای که احتمالا با محبوبیت بسیار بالای فردوسی‌پور بسیار دیده خواهد شد.

فوتبال ۳۶۰ را مهدی زعیم‌زاده سردبیری می کند و این روزها پادکست فوتبالی هفتگی آنها با اجرای مجتبی هاشمی، رضا عباس‌زاده و هیوا یوسفی صاحب مخاطبان بسیاری شده است.
اما بعد از فعالیت موقت کادر پیشین سایت ۹۰ در این رسانه تازه‌تاسیس، حالا عادل فردوسی‌پور قرار است به عنوان عضو اصلی بعد از تعطیلی برنامه ۹۰ نخستین فعالیت رسمی خود را بر بستر اینترنت آغاز کند. فعالیتی شخصی که احتمالا به یک پلتفرم دانش بنیان در حوزه ورزش بدل می‌شود.
مجموعه سایت و صفحات اجتماعی که در آنها شاهد مصاحبه‌های جذابی از عادل فردوسی‌پور خواهیم بود و بعد از مدت‌ها کارهای تصویری ساخت او را مشاهده خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا